رفتن به محتوای اصلی
نکاتی در خصوص راه اندازی کسب و کار خانگی

مشاغل خانگی پردرآمد

نکاتی در خصوص راه اندازی کسب و کار خانگی

کارهایی که در فضای منزل از روش های مختلف به کسب درآمد منتهی گردد یک کسب و کار خانگی محصوب می گردد و برای شروع چند نکته به شما ارائه می‌شود اما هنگامی‌که شروع به پیشرفت کردید باید بر اساس موقعیت ، محصول ، بازار و مشتریان خود برنامه‌ریزی کنید.

با انگیزه بودن

اگر پول انگیزه‌ی شماست ممکن است وقتی بودجه‌ های درآمدی شما کاهش یابد یا در زمان سختی تسلیم شوید برای کار خود انگیزه‌های درستی انتخاب کنید تا در مواقع سختی به شما قدرت ایستادگی و توانایی ادامه‌ی مسیر بدهد.

انجام کارهای بزرگ

تمرکز بر یک یا دو کار مهم در هر روز (کارهایی که باعث پیشرفت کسب‌ و کارتان می‌شوند) باعث می‌شود بتوانید آن کارها را به خوبی انجام داده و مسیر خود را ادامه دهید انجام چندین کار بطور همزمان موجب شکست می‌شود و این موضوع می‌تواند بزرگترین دلیل برای شروع نکردن یک کسب و کار خانگی برای افراد باشد.

توجه به زمان

در زندگی شخصی‌ تان در خانه عوامل زیادی (زندگی اجتماعی، تعطیلات و …) ممکن است حواس شما را پرت کنند. اهدافی را که می‌خواهید به آنها برسید برای خود اولویت‌بندی کنید و گاهی برای ایجاد انگیزه، به خود استراحت بدهید.

کارآفرینی

کارآفرینی یا ایجاد یک شرکت بر خلاف آنچه که تصور می‌شود یک خیال یا توهم نیست. بیشتر مواقع کارآفرینی یعنی چندین روز درخانه ماندن و پشت لپ‌ تاپ خود نشستن شما ساعات کار ثابتی ندارید، اغلب ساعات کارتان طولانی است.

موفقیت

بسیار مهم است که این حقیقت را بدانید که این شما هستید که موفقیت را برای خود تعریف می‌کنید هیچ کس دیگری این مسئولیت را ندارد و کار شما تا آنجا که شما بخواهید پیشرفت خواهد کرد.

کسب مهارت جدید

تمام مهارت‌هایی که به پیشرفت کسب‌ و کارتان کمک می‌کند را بیاموزید مانند بازاریابی، خدمات مشتری و غیره. کارفرماها بهتر است این مهارت‌ها را در مراحل مقدماتی بیاموزند.

قوی باشید

اگر تازه شروع به کارآفرینی کرده‌اید ، شکست‌ها قریب‌ الوقوع هستند ناامید نشوید به راهکار و یا روش اجرا فکر کنید و یا ایده‌های بهتر بعدی خود را بررسی کنید زمانی که به تلاش کردن ادامه دهید شانس بُرد خود را افزایش می‌دهید.

لذت بردن از کار

در هنگام ایجاد کسب و کار خود ، به راحتی می‌توانیم دچار استرس شده و در روند کار گم شویم بهترین راه‌حل در این شرایط این است که بر روی دلیل شروع این کار از ابتدا تمرکز کنید.

به آن لحظه فکر کنید و بر روی چیزهایی که شما را خوشحال می‌کنند تمرکز کنید از روز خود لذت ببرید. این کار مسابقه‌ی دو سرعت نیست بلکه مانند یک مسابقه‌ی دو امدادی است.

هرگاه تصمیم به شروع یک کسب و کار گرفتید همیشه با مشکلی شروع کنید که گروه خاصی از مردم یا حتی خودتان با آن روبه رو شده اید کسب و کار خود را به این دلیل شروع نکنید که تحقیق در بازار پتانسیل بالقوه‌ای برای صنعت شما نشان ‌داده است.

برای یافتن چالش‌هایی که مردم با آنها مواجه هستند بیشتر تلاش کنید سپس محصول و یا خدمات خود را بر اساس آن مشکلات به آنها ارائه دهید. بیشتر کار آفرینان مشکلاتی را حل کرده‌اند که خود در زندگی شخصی با آن مواجه شده بودند.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی با ۱۰ ایده پردرآمد و پولساز

در این قسمت قصد دارم ایده هایی را به شما معرفی کنم که با راه اندازی آنها میتوانید به درآمدهای زیادی در ماه دست پیدا کنید. همانطور که گفتیم برای راه اندازی این ایده ها شما به هیچ سرمایه خاصی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه ممکن می توانید این ایده ها را در منزل راه اندازی کنید. پس همراه ما باشید تا شما را با پولسازترین ایده های کسب و کارهای خانگی آشنا کنیم.

1. راه اندازی کسب و کار آموزشی:

یکی از پر درآمد ترین و پولسازترین ایده های کسب و کار خانگی که هر کس می‌تواند با راه اندازی آن به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسد راه اندازی سیستم آموزشی است. این مدل کسب و کار خانگی مناسب افرادی است که در زمینه خاصی تخصص دارند و می تواند از طریق آموزش دادن کسب درآمد کنند.

اگر در هر زمینه خاصی مهارت دارید می توانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان تخصص و مهارت آن را به دوره های آموزشی تبدیل کنید و به مخاطبان و کاربرانی که به محصول شما نیاز دارند بفروشید. این مدل یکی از پردرآمدترین و پولساز ترین مدل های کسب و کار خانگی است . دقیقاً ایده آکادمی سبز از این مدل راه اندازی شده است. مثلا ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی تخصص و مهارت داریم. و این تخصص و مهارت ما را در قالب دوره های آموزشی مثل: فیلم های آموزشی، دوره های آنلاین، کتاب های الکترونیکی، فایل های صوتی می فروشیم.

اگر شما هم فکر می کنید که در زمینه خاصی تخصص دارید می توانید این مدل کسب و کار خانگی را انتخاب کنید و همین حالا راه اندازی کنید. شما از هر مهارت و تخصصی که دارید می توانید کسب درآمد کنید مثلاً اگر کتاب های زیادی در زمینه قانون جذب و موفقیت خوانده اید این یک مهارت و تخصص عالی حساب می شود و شما با راه اندازی این مدل کسب و کار خانگی خیلی ساده می توانید قانون جذب و موفقیت را به بسیاری از افراد آموزش بدهید. یا ممکن است شما در زمینه کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، افتر افکت و… تخصص داشته باشید، این یک توانایی و مهارت عالی برای حساب میشود تا بتوانید کسب و کارتان را در این زمینه راه اندازی کنید.

هرگز مهارت و تخصصتان را دست کم نگیرید. مطمئن باشید افراد زیادی هستند که قصد دارند در جایگاهی که شما هستید قرار بگیرند.

درآمدزایی از این ایده اصلا کار سخت و دشواری نیست. اگر قصد دارید این مدل کسب و کار خانگی را راه اندازی کنید مطمئنم ما می توانیم به شما کمک کنیم. ما راه اندازی این مدل کسب و کار خانگی را از صفر تا صد به شما آموزش داده ایم. اگر قصد دارید این مدل را راه اندازی کنید بر روی بنر و تصویر زیر کلیک کنید. مطمئنم ما بهترین گزینه برای شما هستیم.

2. راه اندازی سیستم همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

یکی دیگر از روش‌های راه اندازی کسب و کار خانگی، سیستم همکاری در فروش است. در این مدل شما از طریق سیستم همکاری در فروش کسب درآمد میکنید.اگر فکر می‌کنید که تخصص و مهارت خاصی ندارید می توانید از این روش درآمدزایی کنید. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا سیستم همکاری در فروش چیست؟

در سیستم همکاری در فروش شما با فروش محصولات دیگران کسب درآمد می‌کنید. در این روش شما به ازای فروش محصولات دیگران مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنید. شاید تصور کنید که کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش بسیار پایین است، اما پر درآمد ترین مشاغل دنیا با استفاده از این سیستم ثروتمند شدند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران دیجی کالا نام دارد با فروش محصولات دیگران( از طریق سیستم همکاری در فروش) و فروش محصولات خودش توانسته است به درآمدهای میلیاردی در ماه برسد. بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان که آمازون نام دارد توانسته است با این مدل به ثروت عظیمی برسد.

برای راه اندازی سیستم همکاری در فروش اصلا به سرمایه بالایی نیاز ندارید و اصلا قرار نیست در ابتدا راه مثل دیجی کالا و آمازون باشید. شما در دو صورت می توانید با راه اندازی سیستم همکاری در فروش درآمد زایی کنید. اول اینکه به صورت مستقیم از طریق سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند اقدام کنید که در این صورت لینک همکاری در فروش به شما تعلق می گیرد. یعنی زمانی که هر فردی از طریق آن لینک محصول و کالای را سفارش داد و خرید به نام شما ثبت می شود و مبلغی را دریافت خواهید کرد.

راه دیگر این است که شما به سراغ فروشندگان بروید و محصولات آنها را به صورت اینترنتی بفروشید. در این روش اصلا نیاز نیست شما محصولات دیگران را بخرید. در این روش شما محصولات و کالاهای آنها را تبلیغ می کنید و به محض اینکه مشتریان محصول را سفارش داد، سفارش مورد نظر را به فروشنده اصلی ارجاع میدهید. و فروشنده اصلی وظیفه دارد سفارش را به دست مشتری برساند.

البته به یکی از دوستانی که مشاوره دادم توانست با راه اندازی سیستم همکاری در فروش بعد از ۴ ماه به درآمد 30 میلیون تومانی در ماه برسد. ایشان یک وب سایت راه اندازی کرد و محصولاتی مثل گوشی موبایل، لوازم جانبی موبایل، ساعت های مچی را از چند فروشنده را داخل سایت اش می فروشد. شما می توانید با استفاده از این ایده کسب و کار خانگی تان را راه اندازی کنید.

3. کسب درآمد از راه اندازی خدمات اینستاگرام

یکی دیگر از ایده ها برای راه اندازی کسب و کار خانگی، راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام است. در این مدل کسب و کار خانگی شما از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام کسب درآمد میکنید. اگر قصد دارید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درآمد برسید پیشنهاد می کنم این ایده را انتخاب کنید.

همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین و حتی بهترین شبکه اجتماعی در ایران است که چندین میلیون کاربر دارد. روزانه افراد زیادی در اینستاگرام ثبت نام می کنند و از آن استفاده می کند. و این مورد یک فرصت عالی است برای شما که بتوانید از این مدل کسب و کار درآمد زایی کنید. در این مدل کسب و کار خانگی شما خیلی سریع به درآمد می رسید و اصلا به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید. ممکن است فکر کنید که آیا برای فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام باید از اپلیکیشن های جمع آوری استفاده کنیم؟

خیر اصلاً این طور نیست. اصلاً قرار نیست شما با این اپلیکیشن ها کار کنید. در این مدل کسب و کار شما با سرورهای اصلی اینستاگرام کار می کنید. و با استفاده از این سرور ها می توانید در کمتر از ۵ دقیقه هزاران فالوور، لایک و ویو اینستاگرام دریافت کنید. مطمئنم این مدل کسب و کار اینترنتی را تا به حال کسی درون وب فارسی نگفته باشد که برای اولین بار توسط سایت آکادمی سبز این مدل کسب و کار آموزش داده شده است. پیشنهاد می کنم اگر قصد دارید که کسب و کار خانگی بدون دردسر و بدون نیاز به سرمایه راه اندازی کنید و خیلی زود به درآمد برسید این مدل کسب و کار را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک کنید.

4. مشاغل خانگی با تولید محتوا

یکی دیگر از کارهایی که به درد راه اندازی کسب و کار خانگی میخورد، تولید محتوا است. تولید محتوا یکی از پردرآمدترین و پولسازترین مشاغل خانگی در آینده است. و اگر شما اصول تولید محتوا را یاد بگیرید مطمئن باشید خیلی ساده به درآمدهای زیادی دست پیدا خواهید کرد.
شاید فکر کنید که چرا تولید محتوا یکی از پولسازترین کسب و کارها در آینده است؟

اکثر کسب و کارهای فیزیکی و سنتی به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده میشوند. برای این که هر کار آنلاین و اینترنتی حرفی برای گفتن داشته باشد باید داخل سایت و شبکه های اجتماعی اش تولید محتوا کند. چون اکثر افرادی که کسب و کارشان اینترنتی راه اندازی میکنند نمی‌توانند محتواهای با کیفیت تولید کنند و شما با راه اندازی خدمات تولید محتوا میتوانید برای این کسب و کارها محتوا تولید کنید و به ازای هر محتوایی که تولید می کنید مبلغی را دریافت کنید.

شاید فکر کنید که تولید محتوا کار سخت و دشواری است، خیلی از افرادی که اسم تولید محتوا می آید فکر می کنند حتما باید محتوا هایی را تولید کنند که تا به حال توسط کسی تولید نشده باشد. برای اینکه شما به کارشناس تولید محتوا حرفه ای تبدیل شوید نیاز به هیچ مهارت و تخصصی ندارید فقط باید اصول تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید.

تولید محتوا در وب اصلا کار سخت و دشواری نیست. یعنی برای تولید محتوا و اصل نیاز ندارید محتواهای ناب و جدید تولید کنید. شما با جمع آوری اطلاعات هم می توانید محتوای حرفه ای تولید کنید.

منظور از جمع آوری اطلاعات یعنی چند این مقاله را بخوانید و آنها را به یک مقاله جدید تبدیل کنید یا اینکه محتواهای ویدیویی را به محتوای متنی تبدیل کنید. یا اگر کتابی را مطالعه کردید آن را به محتوای الکترونیکی تبدیل کنید، به همین سادگی.

اگر در حوزه تولید محتوا به یک متخصص حرفه ای تبدیل شوید و نمونه کارهای قوی داشته باشید مطمئن باشید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه خواهید رسید. به درآمدهایی که حتی فکرش را هم نمیکنید. یکی از کاربران سایت با شرکت کردن در دوره نخبگان تولید محتوا توانست به یک متخصص حرفه ای تولید محتوا تبدیل شود و کسب و کار خانگی اش را در این زمینه راه اندازی کرد. و الان همزمان برای چندین شرکت در منزل در حال تولید محتوا است و بابت هر محتوای حرفه ای که تولید می کند هزینه زیادی را می گیرد. اگر شما قصد راه اندازی کسب و کار خانگی را دارید میتوانید این ایده را انتخاب کنید.

5. مشاغل خانگی با مدیریت سایت دیگران

شرکت های زیادی هستند که به دنبال افرادی میگردند که بتوانند سایت شان را مدیریت کنند. منظور از مدیریت سایت یعنی هر کاری که مربوط به سایت میشود. مثلاً ارسال مقالات، ارسال خبرنامه، تغییر قسمت های سایت، بررسی ورودی و ترافیک سایت و… است. در این مدل اصلا نیاز نیست برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. فقط باید کارهایی که یک وبمستر انجام می‌دهد را یاد بگیرید. اصلا وبمستر را با برنامه نویسان اشتباه نگیرید.

وقتی اسم وبمستر می آید خیلی از افراد فکر می کنند که باید برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشند. یک وبمستر فقط باید مدیریت یک سایت را بلد باشد. که برای مدیریت سایت هم نیاز به یادگیری برنامه نویسی و کد نویسی نیست. چون قرار نیست شما برنامه نویس بشوید.

این مدل اصلا کار سخت و دشواری نیست ،فقط کافیست از طریق آموزش های رایگانی که در اینترنت وجود دارد کار با سیستم های سایت ساز مثل وردپرس و جوملا را یاد بگیرید.علاوه بر این باید کار با یک سری ابزار های سایت مثل گوگل وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس را هم یاد بگیرید.

در واقع در این مدل کسب و کار خانگی شما باید به یک وبمستر کامل تبدیل شوید. بسیاری از شرکت‌ها هستند که به چنین افرادی برای مدیریت سایت شان از راه دور نیاز دارند و این کار قطعاً یک کسب و کار خانگی برای شما حساب میشود.

6. ساخت محصولات دست ساز

یکی دیگر از بهترین کارهایی که می توانید به عنوان کسب و کار خانگی انتخاب کنید ساخت و تولید محصولات دست ساز است. محصولات دست ساز شامل زیورآلات، کیف های دستی، جاسوئیچی، لیف های حمام، جعبه و پاکت هدیه، بسته بندی حبوبات، شمع سازی، ساخت ست های حمام، قلاب بافی و گل سازی و… می باشد.

توجه داشته باشید که یادگیری محصولات دست ساز اصلا کار سخت و دشواری نیست و فقط به خلاقیت نیاز دارد. البته می توانید از آموزش های رایگان و پولی که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید.

برای اینکه چنین محصولات را بفروشید می توانید یک سایت راه اندازی کنید و محصولاتتان را در آن قرار بدهید و بفروشید. یا اینکه می توانید از سایتهای اینترنتی آگهی رایگان مثل دیوار، شیپور استفاده کنید. همچنین می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام هم استفاده کنید.

اگر هم تمایلی به فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی ندارید پیشنهاد می کنم به سراغ مغازه هایی بروید که محصولات مرتبط با شما را می فروشند. اگر بتوانید آنها را متقاعد کنید میتواند همکاری دائمی با آنها داشته باشید

7. ادمین شبکه های اجتماعی

یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید به عنوان کسب و کار خانگی انجام بدهید و پول خوبی هم در بیاورید مدیریت پیج های اینستاگرامی و کانال تلگرامی است. این روزها پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام درآمد فوق العاده بالایی دارند. برای بقا در عرضه رقابت باید محتوا های جذاب و مفیدی داخل پیج و کانال های شان قرار بدهند.

به همین دلیل بسیاری از این افراد به نویسنده و تولید کننده محتوا نیاز دارند. اکثر پیج های بزرگ اینستاگرام چندین ادمین برای تولید محتوای جذاب و حرفه‌ای دارند. شما هم می‌توانید مهارت و تخصص تان را در این زمینه بالا ببرید و از این مدل کسب و کار را راه اندازی کنید.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام اصلا کار سخت و دشواری نیست. بر تولید محتوا در شبکه های اجتماعی فقط کافیست به کانال ها و پیج های دیگران سر بزنید و کلی ایده های جالب برای تولید محتوا به دست بیاورید.

 

8. کسب درآمد از طریق تبلیغات

یکی از روشهایی که بسیاری از افراد دنبالش هستند و قصد دارند از این مدل درآمدزایی کنند، کسب درآمد از تبلیغات است. بسیاری از دوستان را می شناسم که به دنبال این هستند که یک وب سایت راه اندازی کنند و از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و درآمدزایی کنند. البته این روش اصلا روش بدی نیست. ولی روشهای بسیار بهتر و مناسب تری برای درآمدزایی و کسب درآمد در منزل وجود دارد.

برای درآمدزایی از این روش شما باید یک وب سایت راه اندازی کنید و مقالات و محتوا های زیادی را تولید کنید. در کل باید کاری کنید که ترافیک و ورودی سایت تان افزایش پیدا کند. البته این روش کار راحتی نیست و ممکن است نیاز به سرمایه و زمان زیادی داشته باشد. ولی با این حال بسیاری از افرادی که با من مشاوره می گیرند می گویند که دوست دارند از این طریق درآمدزایی کنند.

همانطور که گفتم در این روش شما باید یک سایت راه اندازی کنید. اصلا راه اندازی سایت کار سخت و دشواری نیست و بدون برنامه نویسی و کدنویسی هم می توانید یک سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید. بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر جذب ترافیک و افزایش بازدید کننده باشید. راه و روش های زیادی برای افزایش بازدید کننده سایت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین و اصلی ترین راه برای افزایش بازدید کننده سایت تولید محتوا و بهینه سازی سایت است. این دو روش کاملا رایگان است و بدون هیچ هزینه اضافی هم می‌توانید مخاطبان زیادی را وارد سایتتان کنید. البته روش های دیگری هم وجود دارد مثل فعالیت در شبکه های اجتماعی، قرار دادن ویدیو در شبکه های اشتراک ویدیو و… که می توانید از این راه ها هم مخاطبان و کاربران زیادی را وارد سایت تان کنید.

بعد از این که ترافیک سایت و افزایش پیدا کرد می توانید از طریق بنر های تبلیغاتی، ریپورتاژ آگهی کسب درآمد کنید. وب سایت های زیادی هستند که از طریق تبلیغات و ریپورتاژ آگهی به درآمد های چند صد میلیونی در ماه رسیده اند. اگر به این مدل کسب و کارخانگی علاقه دارید می توانید در خانه این ایده را عملی کنید.

9. مشاغل خانگی با آزادکاری | فریلنسر

یکی دیگر از بهترین و کم دردسر ترین ایده ها برای کسب و کار خانگی آزادکار و فریلنسری است که به هیچ سرمایه نیاز ندارد. اگر مهارت و تخصصی دارید و می توانید از طریق کار کردن برای دیگران از راه دور درآمدزایی کنید. شما هر تخصص و مهارت داشته باشید می توانید برای رفع نیازهای دیگران استفاده کنید و از طریق اینترنت درآمدزایی کنید.

مثلاً اگر شما در زمینه گرافیک تخصص دارید و یک گرافیست حرفه ای هستید می توانید کارهای گرافیک دیگران را انجام بدهید. یا اگر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت متخصص هستید می توانید در خانه پروژه های دیگران را انجام بدهید.

در این مدل کسب و کار خانگی شما به وب سایت نیاز ندارید و فقط باید در زمینه مهارت و تخصص داشته باشید. یکسری وب سایت ها هستند که با عضویت در آنها می توانید رزومه خودتان را معرفی کنید. مثلاً می توانید بگویید که من توانایی ترجمه مقالات خارجی به فارسی را دارند و برای هر صفحه فلان مبلغ را دریافت می کنم. به همین راحتی. مطمئن باشید با عضویت در این سایت ها افراد زیادی از شما استقبال خواهند کرد.

10. کسب درآمد از طراحی سایت

یکی دیگر از ایده هایی که می توانید در منزل راه اندازی کنید. کسب درآمد از طراحی سایت است. شما باید اصول طراحی سایت را بدانید و یاد بگیرید و پروژه طراحی سایت دیگران را در منزل انجام بدهید.

شاید در ابتدا فکر کنید که برای کسب درآمد از طریق طراحی سایت حتما باید برنامه نویسی و یا حتی کد نویسی بلد باشید اما اصلاً اینطور نیست. شما بدون برنامه نویسی و کد نویسی هم می توانید برای دیگران سایت طراحی کنید.

طراحی سایت اصلا کار سخت و دشواری نیست و شما باید کار با سایت ساز وردپرس را یاد بگیرید. وردپرس یک سایت ساز کاملا حرفه‌ای است که این امکان را به شما میدهد بدون حتی یک خط کدنویسی و برنامه نویسی سایت طراحی کنید.

منابع زیادی برای یادگیری وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. شاید فکر کنید که هزینه طراحی سایت چقدر است؟

اگر شما وردپرس و کار با ابزارهای آن را کامل یاد بگیرید خیلی ساده و راحت می توانید در کمتر از چند ساعت وب سایت های حرفه ای فروشگاهی، خبری و شرکتی طراحی کنید. و بابت هر پروژه چندین میلیون تومان پول بگیرید.

شاید این سوال درون ذهنتان ایجاد شود که هزینه طراحی سایت چقدر است؟ و برای طراحی یک سایت حرفه ای چقدر زمان نیاز داریم؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس از 1 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان و یا حتی بیشتر است. البته قیمت طراحی سایت به خودتان بستگی دارد که بابت هر پروژه چقدر دریافت کنید. اما برای اینکه بتوانید یک سایت حرفه ای را راه اندازی کنید با روزانه دو تا سه ساعت کار کردن میتوانید نهایتاً ۴ روزه یک سایت حرفه ای را با تمام امکانات به مشتریان تحویل بدهید.

یعنی شما اگر ۶ ساعت در روز کار کنید دو روزه پروژه طراحی سایت تان را تحویل می دهید. البته باز هم همه چیز به خود شما بستگی دارد که چقدر روزانه زمان بگذارید. اما برای یک پروژه معمولی نهایتاً با روزی ۲ الی ۳ ساعت کار کردن می توانید پروژه را یک هفته ای تحویل بدهید و بابت همان پروژه چندین میلیون تومان پول را دریافت کنید. اگر از این مدل کسب و کار خانگی خوشتان می آید پیشنهاد میکنم حتما این مدل را راه اندازی کنید. اگر قصد دارید که طراحی سایت را بدون برنامه نویسی و کد نویسی به صورت کامل و جامع یاد بگیرید می توانید در دوره آموزش طراحی سایت ما شرکت کنید چون به صورت کامل به شما یاد خواهیم داد که چطور وب سایت های فروشگاهی، خبری و حتی شرکتی طراحی کنید .

Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا