رفتن به محتوای اصلی
کسب و کار خانگی از طریق اینترنت

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

به طور خلاصه هر کسب و کار اینترنتی که در خانه انجام شود و منجر به درآمد زائی شود کسب و کار اینترنتی خانگی نام دارد و بسیاری از افراد تا نام کسب و کار اینترنتی خانگی را می شنوند سریع فکرشان به سمت کسب درآمد از طریق سایت می رود و فکر می کنند کسب درآمد از اینترنت و به صورت خانگی فقط با داشتن یک وب سایت اینترنتی امکان پذیر است.

 

به بیانی دیگر به کسب و کار هایی که شما در منزل و با امکاناتی که در منزل دارید راه اندازی و اداره میشود را کسب و کار خانگی می گویند این کسب و کارها در قالب یک طرح بیان می شود و با کمک اعضای خانواده راه اندازی و اداره می گردد و مزاحمتی برای دیگر همسایه ها ندارد .

 

افرادی را می شناسم که از طریق کانال تلگرام درآمد زائی می کند و کانال هایی در زمینه اخبار شهری و یا مطالب سرگرم کننده و برخی دوره های موفقیت در تلگرام برگرار میکنند و ماهیانه مبالغی از یک تا بالای 100 میلیون دارند .

برخی با نویسندگی و تولید محتوا و برخی با سایت های خبری یا تبلیغاتی و به طور کل راه های کسب در آمد از اینترنت و دیگر راه ها از منزل بی شمار است و در مطالب دیگر به آنها خواهم پرداخت .

ولی یادتان باشد کسب و کارهایی که بر پایه شبکه های اجتماعی محبوب یک کشور بنا می شوند روزی می رسد که نابود می شوند. پیجی که در اینستاگرام یک میلیون فالوئر دارد و از طریق تبلیغات کسب درآمد دارد روزی که اینستاگرام محبوبیتی در بین ما ایرانی ها نداشته باشد می خواهد چه کار کند دقیقا مثل کسب و کارهایی که در فیسبوک بودند و بعد از آمدن اینستاگرام نابود شدند.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی را دارید باید یک سری از موارد مهم را مد نظر داشته باشید اول از همه هدف شما از راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه هست و باید بدانید دقیقا چه کسب و کاری را و چرا می خواهید راه اندازی کنید.

برای اینکه در ادامه کار حتما لازم است بدانید چه ابزارهایی لازم دارید. مثلا اگر می خواهید مثل همان خانمی که چرم دست ساز می ساخت کسب و کارتان را از طریق اینستاگرام شروع کنید نیاز به یک تلفن همراه هوشمند و یک خط اینترنت دارید. البته این فقط یک مثال بود.

اگر قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را در منزل خود را اندازی کنید باید بدانید کسب و کار شما چه چیزهایی لازم دارد و آیا کسب و کار شما نیاز به راه اندازی سایت دارد بسیار خب یک کاغذ بردارید و دقیقا بنویسید سایت شما در چه زمینه ای است و چه مواردی باید در آن اجرا شود.

امیدوارم منظورم را خوب متوجه شده باشید منظور من این است که باید تحقیق کنید ببینید کسب و کارتان دقیقا به چه چیزهایی احتیاج دارد شاید محصولاتتان دانلودی باشد و نیازی به قرار داد با اداره پست نباشد.

مزایای مشاغل خانگی:

۱- یکی از مزایای مشاغل خانگی این است که شما بدون نیاز به سرمایه اضافی و یا با کمترین سرمایه ممکن می توانید یک شغل خانگی پردرآمد را راه اندازی کنید. برخلاف اینکه اگر بخواهید یک کسب و کاری را در بیرون راه اندازی کنید نیاز به چند ده میلیون تا چند صد میلیون تومان سرمایه است در مشاغل خانگی شما با کمترین سرمایه ممکن میتوانید کسب و کارتان را شروع کنید. و این یک مزیت بزرگ حساب میشود.

 

۲- خودتان رئیس خودتان هستید، در مشاغل خانگی اصلا قرار نیست برای کسی کار کنید، اصلا قرار نیست که حقوق ثابت داشته باشید. هرچقدر برای کسب و کارتان بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه می گیرید. بزرگترین مزیت راه اندازی مشاغل خانگی این است که خودتان رئیس خودتان هستید و اصلا قرار نیست ایده هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها برای دیگران کار کنید و درآمدزایی داشته باشید. پس به این نکته توجه کنید که هدف اصلی ما این است که خودتان یک کسب و کاری را شروع کنید.

 

۳- درآمدی که از مشاغل خانگی کسب می کنید بسیار زیاد و پایدار است. یعنی اگر اصولی کسب و کارتان را راه اندازی کنید به درآمد خواهید رسید که چندین و چند برابر درآمد یک ماه یک کارمند است. پس اصلا به این دید نگاه نکنید که چون شغلی را در خانه راه اندازی کرده اید درآمدی نخواهید داشت.

 

۴- یکی دیگر از مزیت های راه اندازی مشاغل خانگی این است که به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید، و بدون هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید در منزل درآمدزایی کنید.

 

۵- پتانسیل درآمدزایی در مشاغل خانگی بسیار زیاد است. یعنی در یک سری از ایده ها شما خیلی ساده و راحت می توانید درآمد تان را چندین و چند برابر کنید.

و…

مزایای مشاغل خانگی بسیار زیاد است و من سعی کردم مهمترین و اصلی ترین آن ها را برای شما بگویم. در ادامه به بزرگترین معایب مشاغل خانگی می‌پردازیم.

4 ایده پولساز مشاغل خانگی بدون نیاز به سرمایه بالا

۱– از طریق تولید محتوا کسب درآمد کنید

اولین ایده برای راه اندازی کسب و کار خانگی تولید محتوا است. همان طور که میدانید اغلب کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی کشیده شدند. تولید محتوا برای کسب و کارهای اینترنتی یک موقعیت عالی و یک فرصت است تا بتوانند محصول و خدماتشان را به مخاطبان و کاربرانشان عرضه کنند. اما مشکل اینجاست که بسیاری از افرادی که کسب و کار اینترنتی راه اندازی میکنند توانایی و مهارت لازم برای تولید محتوا را ندارند و این یک موقعیت عالی و یک فرصت برای کسانی است که قصد دارند در منزل کسب درآمد کنند.

اگر شما اصول تولید محتوا را یاد بگیرید خیلی ساده و راحت می توانید به ازای هر محتوایی که برای این کسب و کارها و شرکت ها تولید می کنید مبلغی را دریافت کنید. البته کسب درآمد از طریق محتوا اصلاً کار سخت و دشواری نیست و اگر مهارت و تخصص خاصی ندارید می توانید از این ایده مشاغل خانگی را انتخاب کنید.

برای این که به یک کارشناس تولید محتوا تبدیل شوید باید اصول و قوانین تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. اصلا سخت نگیرید چون کار تولید محتوا اصلاً سخت و دشوار نیست و شما با کمی تمرین کردن می‌توانید خدمات تولید محتوا راه اندازی کنید و در منزل برای افرادی که برای کسب و کارشان نیاز به تولید محتوای حرفه‌ای دارند محتوای حرفه‌ای تولید کنید.

۲– کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش

دومین ایده برای راه اندازی کسب و کار خانگی راه اندازی سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing است.در سیستم همکاری در فروش شما کالا و محصولات دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

شاید باورتان نشود ولی یکی از پردرآمدترین روش های کسب وکار خانگی راه اندازی سیستم همکاری در فروش است. بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان که آمازون نام دارد و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران که دیجی کالا ست با استفاده از راه اندازی سیستم همکاری در فروش که هم محصولات دیگران و هم محصولات خودش را می فروشد توانستند به درآمدهای میلیارد دلاری و میلیارد تومانی در روز برسند.

شاید فکر کنید که حتما باید برای کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش باید یک وب سایت مثل دیجی کالا و آمازون راه اندازی کنید ولی اصلا اینطور نیست. در ابتدا برای راه اندازی سیستم همکاری در فروش به هیچ سرمایه نیاز ندارید. شاید فکر کنید که برای اینکه این مدل کسب و کار را راه اندازی کنید حتما باید سرمایه زیادی برای تهیه محصولات دیگران داشته باشید. ولی اصلا اینطور نیست و اصلاً نیازی نیست محصولات و کالای دیگران را بخرید.

شما در دو صورت می توانید در سیستم همکاری در فروش درآمدزایی کنید.اول این که از طریق سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند اقدام کنید که در این صورت لینک همکاری در فروش تعلق می گیرد و هر زمانی که فردی با استفاده از این لینک اختصاصی سفارشی را ثبت کرد سفارش به نام شما ثبت می شود و مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

در روش دوم شما می توانید به سراغ فروشنده های عمده محصولات بروید و با آنها در مورد فروش محصولاتشان به صورت آنلاین صحبت کنید. و محصولاتشان را به صورت واسطه بفروشید. یعنی بدون اینکه محصول آنها را تهیه کنید و بخرید به محض اینکه سفارش ای توسط مشتری داخل سایتتان ثبت شد، سفارش را به فروشنده اصلی ارجاع دهید و فروشنده موظف از محصول را برای مشتری ارسال کند.

در این مدل شما به یک وب سایت نیاز دارید. شاید تصور کنید که برای طراحی و ساخت سایت باید حتماً برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. اما شما بدون هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید یک وب سایت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید و محصولات و کالای دیگران را در وب سایتتان بفروشید.

۳– کسب درآمد از مهارت و تخصص

سومین ایده از کسب و کار خانگی که حاشیه سود بسیار بالایی دارد کسب درآمد از طریق تخصص و مهارت آن است. شما از طریق مهارت و تخصصی که دارید می توانید درآمد زایی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانم از طریق مهارت و تخصص درآمدزایی کنم؟

در این مدل شما هر مهارت و دوست دارید را در قالب دوره های آموزشی مثل فیلم و ویدیو، صوت، کتاب های الکترونیکی تبدیل می کنید و به صورت محصولات آموزشی داخل سایتتان قرار می دهید و میفروشید.

 

شما هم باید ببینید در چه زمینه مهارت و تخصص دارید. شاید فکر کنید که اصلاً مهارت و تخصص چیه؟

ممکن است شما کتاب های زیادی در زمینه روانشناسی و موفقیت خوانده باشید، همین یک مهارت عالی برای شما حساب میشود و می توانید کسب و کار اینترنتی  را در این زمینه راه اندازی کنید. ممکن است شما اصول و مهارت فن بیان و سخنرانی را بلد باشید همین یک مهارت عالی حساب می شود می‌توان کسب و کارتان را در این زمینه راه اندازی کنید. ممکن است شما کار با کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی را بلد باشید می توانید از این راه هم کسب درآمد کنید.

 

اصلا نباید مهارت و تخصصتان را دست کم بگیرید. اگر کسب و کار اینترنتی تان را در این زمینه راه اندازی کنید مطمئن باشید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز خواهید رسید. شاید فکر کنید که آیا کسی از محصولات ما استفاده می‌کنند؟

افراد زیادی هستند که دوست دارند در جایگاهی که الان شما قرار دارید قرار بگیرند به همین دلیل حاضر هستند بابت محصولتان پول بدهند. اما برای اینکه بتوانید درآمدتان را افزایش بدهید باید اصول کسب و کار اینترنتی را بلد باشید. اگر به این ایده علاقه دارید و می خواهید بیشتر با کسب و کارهای اینترنتی آموزش محور آشنا شوید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی را مطالعه کنید.

۴– راه اندازی خدمات اینستاگرام

چهارمین ایده از کسب وکار خانگی که بسیار ساده و راحت است و در زمان بسیار کمی می توانید به درآمد برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است. همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است که بیش از ۴۰ میلیون نفر در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و این یک موقعیت و یک فرصت پولساز برای افرادی است که می خواهند از این ایده درآمدزایی کسب کنند.

شاید با خودتان فکر کنید که راه اندازی خدمات اینستاگرام کار بسیار سخت و دشواری است. اما اصلاً اینطور نیست و شما در کمتر از یک روز میتوانید یک وب سایت فروش خدمات اینستاگرام مثل فروش لایک، فروش فالوور و فروش ویو راه اندازی کنید و درآمدزایی تان را شروع کنید.

برای راه اندازی خدمات اینستاگرام اصلا به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید و اصلا نیاز نیست برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. شما در کمتر چند دقیقه می توانید سایتتان را بدون برنامه نویسی راه اندازی کنید و کسب و کارتان را شروع کنید.

بسیاری از افرادی که میخواهند از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمدزایی کسب کنند فکر می‌کنند برای این که بتوانند فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشند باید از اپلیکیشن های جمع آوری سکه استفاده کنند ولی اصلا اینطوری نیست و شما از سرور های اینستاگرام استفاده می کنید. کار با سرور های اینستاگرام بسیار ساده و راحت است و شما در کمتر از چند دقیقه می توانید هزاران فالوور، لایک و ویو دریافت کنید. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی ساده و راحتی از دید ایده کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می کنیم.

 

 

 

کسب و کار خانگی از طریق اینترنت

Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا