رفتن به محتوای اصلی
آشنایی با اینفلوئنسر

آشنایی با اینفلوئنسر

آشنایی با اینفلوئنسر

اینفلوئنسر به افراد شناخته شده و تاثیر گذاری گفته می شود که اکثراً در شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت بوده و جامعه هدف خاصی آنها را تحت عنوان فالوور پیگیری می نماید.

با توجه به نفوذ هرچه بیشتر شبکه های اجتماعی در میان تمامی اقشار مختلف جامعه افرادی هستند که در این شبکه های اجتماعی، در موضوعات مختلفی شروع به فعالیت نموده و سعی می کنند تا نگاه کاربران مورد نظر را به سوی خود جلب نمایند.

فعالیت این افراد بدین صورت است که سعی می کنند تا از زندگی روزمره خود عکس ، فیلم و استوری و لایو گرفته و با این روش ، شروع به جذب کاربران مختلف شبکه های اجتماعی نمایند.

این فعالیت ها می تواند به صورت دغدغه های فرهنگی، سیاسی ، ورزشی ، هنری ، اقتصادی و غیره باشد که تحت عناوین مختلف ، از صفحات این افراد منتشر می گردد.

در این میان ، گروهی از کاربران وجود دارند که بر اساس علایق و سلیقه شخصی خود ، جذب اینگونه از مطالب و محتوای منتشر شده توسط افراد انتشار دهنده شده و در انتها آنها را فالو می کنند.

نکته جذابی که این شرایط وجود دارد آن است که این افراد بر خلاف سلبریتی های جامعه در خارج از فضای مجازی کمتر شناخته شده اند و معروفیت اصلی خود را مدیون فضایی که شبکه های اجتماعی در اختیار آنها قرار داده است می باشند.

 

انواع اینفلوئنسر ها از دیدگاه هویتی :

تولیدکنندگان محتوای شبکه‌های اجتماعی :

کسانی که شهرت اولیه‌ ندارند و با انتشار محتوای مفید در طی زمان، مخاطبان زیادی به دست می آورند.

افراد مشهور سنتی :

منظور از این دسته کسانی هست که از طریق کانال‌های غیردیجیتال مانند تلویزیون، سینما، ورزش حرفه‌ای و سیاست و … مشهور شده‌اند . مانند بهنوش بختیاری که در اینستاگرام حدود ۶ میلیون دنبال‌کننده دارد .

متخصصان :

در هر حوزه‌ای مدیران ارشد و رهبران فکری و افراد تاثیرگذاری وجود دارند که مخاطبان به علت تخصص و موفقیت‌ های حرفه‌ای او را دنبال می‌کنند.

آشنایی با اینفلوئنسر

آشنایی با اینفلوئنسر     آشنایی با اینفلوئنسر آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر  آشنایی با اینفلوئنسر
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا