رفتن به محتوای اصلی
آشنایی با تبلیغ نویسی

آشنایی با تبلیغ نویسی

آشنایی با تبلیغ نویسی

در این مطلب در سایت کسب و کار پیشرو شما را با مبحث و علمی با نام تبلیغ نویسی اشنا می نماییم پس در ادامه با ما همراه شوید .

تبلیغ نویسی علمی است که با پیاده سازی آن می توان توانایی ها و قابلیت های محصولات خود را به شکل بهتری معرفی نمود ، این روش به قدری مهم است که می تواند یک محصول کم فروش را به یک محصول با فروش بالا تبدیل نماید .

بسیار مشاهده شده که به علت عدم خرید یک محصول از سمت مشتری معرفی غیر اصولی محصولات و خدمات بوده است اما با تبلیغ نویسی به راحتی می توانید محصولات و خدماتتان را معرفی کنید طوری که مشتریان به سرعت به فروش برسند .


نویسندگان با تجربه و حرفه ای تبلیغ به خوبی آگاهی دارند که متن تبلیغات بهتر است کوتاه باشد. البته متن بلند نیز می تواند موفق باشد ولی در مقایسه، متن کوتاه بهتر است افراد معمولاً وقت و حوصله کافی برای خواندن پیام تبلیغاتی شما ندارند پس باید کاری کنیم که با دیدن عنوان پیام ما توجه شان به ما جلب شود تا حاضر شوند زمانی را به ما اختصاص بدهند. اینجاست که متن کوتاه بیشتر مؤثر است.

اگر در حال جستجو در اینترنت باشید ، مطمئنا به دنبال مطلب خاصی هستید و توجه زیادی به تبلیغات نمی کنید اگر به مطالعه مجله یا روزنامه می پردازید سریعا از تبلیغات عبور می کنید.

مگر اینکه همان لحظه به آن محصول یا خدمت احتیاج داشته باشید و مطمئنا اگر با خودرو از بزرگراه یا خیابانی عبور می کنید، فقط چند لحظه فرصت توجه کردن به بیلبورد تبلیغاتی را دارید، چون اگر کمی بیشتر توجه کنید ممکن است تصادف کنید. همانطور که متوجه شدید یک تبلیغ نویس فرصت کمی برای جلب توجه مخاطب و رساندن پیام بازاریابی خود دارد.

یکی از تکنیک هایی که باعث می شود نوشته کوتاه شما مؤثرتر باشد تکنیکی است که مشتری فقط به این دلیل که تبلیغ شما خیلی جالب است یا جمله ها و تصویر جذاب دارد از شما خرید نمی کند! باید تصور کنید که مشتری چه چیزی را می خواهد انجام دهد و آن را مستقیما از زبان او بنویسید.

برای مثال در اینترنت و در مجلات و روزنامه ها بارها تبلیغی با این عنوان تور هفت روزه آنتالیا دیده اید  جمله کوتاهی است ولی تآثیر بالایی روی مشتری ندارد و بهتر بود که می نوشتند سفر رویایی من به آنتالیا (هفت روز شگفت انگیز) در متن دوم احساسات را بیشتر درگیر شده است و متن از زبان خود مخاطب بیان شده است که تأثیر آن را برای ضمیر ناخودآگاه او بیشتر است و در نهایت به مدت زمان اشاره شده در متن بلند زمانی مناسب است که شما بتوانید توجه مخاطب را در مدت خواندن به آن جلب کنید.

Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا