رفتن به محتوای اصلی
معرفی تکنیک های فروش اینترنتی

معرفی تکنیک های فروش اینترنتی

معرفی تکنیک های فروش اینترنتی

زمانی که در مورد تکنیک های فروش آنلاین صحبت می کنیم باید به این نکته توجه کنیم که رسانه های اجتماعی می‌توانند ابزاری قدرتمند برای فروش باشد، در صورتی که درست به کار گرفته شوند.

تلاش برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش اگر با این اعتقاد باشد که این رسانه‌ها می‌توانند بهترین منبع برای ارتباط با مصرف کننده و مشتری باشند خطاست.

خطای دیگر که بسیار رایج می باشد اینست که شما ساعات زیادی از روز را در این شبکه‌ها وقت صرف کنید بسیاری از فروشندگان معتقدند که حداکثر ۱۵ تا ۳۰ دقیقه در روز برای وقت گذاشان در این شبکه ها کافی است و مابقی زمان خود را باید صرف تماس با مشتریان بالقوه یا برقراری اولین تماس با مشتری خود کنید یا زمان خود را در زمینه های دیگری مربوط به فروش صرف کنید.

همان طور که پیشتر گفته شد ، یکی از سودمند ترین و محبوب ترین رسانه های اجتماعی نزد فروشندگان ، توییتر است البته که استفاده از توییتر می‌تواند خطرناک باشد چون افراد وقت زیادی را در آن برای فعالیت های غیر تولیدی صرف می کنند.

اما هنگامی که شما متوجه شوید که چه فعالیت هایی به شما در امر فروش در تویتر کمک خواهد کرد و آن ها را به کار ببرید این شبکه یک ابزار فوق العاده خواهد بود در شروع کار با توییتر مهمترین فعالیتی که باید انجام دهید ساختن لیستی از فالوورها یا دنبال کنندگان است.

معرفی تکنیک های فروش اینترنتی

معرفی تکنیک های فروش اینترنتی  معرفی تکنیک های فروش اینترنتی  معرفی تکنیک های فروش اینترنتی  معرفی تکنیک های فروش اینترنتی   معرفی تکنیک های فروش اینترنتی معرفی تکنیک های فروش اینترنتی  معرفی تکنیک های فروش اینترنتی
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا