رفتن به محتوای اصلی
معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ

معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ

معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ

در این مطلب قصد داریم در سایت کسب و کار پیشرو شما را با نمونه هایی از روش هایی از دیجیتال مارکتینگ آشنا نماییم و پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو ( Search Engine Marketing )

در این روش با استفاده از تکنیک‏ های طراحی سایت و سئو سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران سریعتر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند.

بهینه سازی به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی است. در بهینه سازی داخلی شامل کاربرد درست کلمات کلیدی ، لینک‏های داخلی و کلاً بر طراحی سایت دلالت دارد اما بهینه سازی خارجی مانند لینک‏هایی است که به سایت شما داده می شود.

بازاریابی با استفاده از شبکه‏ های اجتماعی (Social Network Marketing)

در این روش که با استفاده از نرم افزارهای ارتباط جمعی نظیر فیسبوک ، تلگرام، g+ و … می باشد صورت میگیرد در این بازاریابی هدف شناساندن برند و خدمات خود به انسان ها و ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان و بالفعل کردن مشتریان بالقوه و وفادار کردن این کاربران می باشد. این روش که به نوعی بازاریابی دهان به دهان است کاربران با به اشتراک گذاری کامنت ها این نوع تبلیغ را گسترش می دهند. همچنین از دیگر اهداف این روش لینک دهی و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود و بالابردن ترافیک وب سایت می باشد.

بازاریابی محتوایی (  ontent Marketing C  ) 

این نوع از بازاریابی در تلاش برای ارائه محتوایی است که بتواند با کمترین و مناسب ترین کلمات بهترین و عمیق ترین تأثیر را بر مخاطبان گذاشته و از طریق درگاه و کانال های ارتباط جمعی کاربران به نشر این محتوا بپردازند و مشتریان را به سمت وب سایت شما هدایت کند.

بازاریابی ایمیلی ( Email Marketing  ) 

بازاریابی ایمیلی یکی از شایع ترین نوع بازاریابی می باشدکه با طراحی مناسب صفحه فرود سایت و ارسال منظم ایمیل به مشتریان می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به صورت وفادار نگه دارید و از اهداف آن میتوان به معرفی برند به مشتریان، اطلاع رسانی مشتریان از تازه ترین محصولات و خدمات، هنگامی که مشتریان وارد سایت شما می شوند و ایمیل شان را در اختیار شما قرار میدهند .

در واقع علاقه مندی خود را به سایت اعلام میدارند و حتی با ترک سایت با داشتن ایمیل می توانید آنها را به سایت خود برگردانید و حتی می توانید نتایج ایمیل های ارسالی را از مشتریان دریافت کرده و مطابق بازخورد مشتریان محصولات آینده خود را طراحی کنید.

بازاریابی در موتورهای جستجو ( Search Engine Marketing )

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو به دو نوع سئو و به ازای هر کلیلک می باشد. که در سئو مربوط به طراحی مناسب سایت می باشد اما تبلیغات کلیکی مبلغی به موتورهای جستجو پرداخت می کنید و سایت شما در قسمت تبلیغات نمایش داده خواهد شد و به ازای هر کلیلکی که کاربر پس از جستجو در موتورهای جستجو بر روی تبلیغات شما کلیک میکند هزینه محاسبه میگردد.

مزیت دیجیتال مارکتینگ ارزان و دسترس بودن و 24 ساعته بودن است همچنین به دلیل خاصیت دروانگرا بودن روش های Digital Marketing ، بازاریابی اینترنتی می تواند در بسیاری از مواقع در کسب و کارهای مختلف موفق عمل کند و نتیجه موثر ایجاد نماید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال افزایش است و روش های بازاریابی درون گرا به مرور جایگزین روش های سنتی بازاریابی مانند بازاریابی تلفنی ، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات رادیویی، تبلیغ در روزنامه ها و… خواهند شد.

معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ

معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ  معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ  معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ  معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ  معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ  معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ  معرفی نمونه هایی از دیجیتال مارکتینگ
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا