رفتن به محتوای اصلی
آشنایی با ویدیو مارکتینگ

آشنایی با ویدیو مارکتینگ

 آشنایی با ویدیو مارکتینگ

 

یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی استفاده از نمایش اطلاعات است که می‌توانید با کمک گرفتن از تصاویر منظور خود را به بقیه‌ی افراد منتقل کنید و آن‌ها را در جریان بگذارید .

به همین علت مسئله‌ی ویدیو مارکتینگ Video Marketing این روزها خیلی بیش‌تر از قبل موردتوجه برای صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ قرارگرفته است

شما می‌توانید برای سایت و یا برند خود اقدام به تهیه و تولید و انتشار ویدیو بپردازید که به این فرایند ویدیو مارکتینگ گفته می‌شود و برای وب‌سایت و برند می‌تواند مؤثر باشد .

.

ویدئو به‌راحتی قابل‌دسترسی است. فضاهای ناتمامی برای بازاریابی ویدئویی ایجادشده است مانند یوتیوب، تبلیغات تلویزیونی و بردهای ویدئویی در مترو. امکانات ویدئوها نامحدود است.

با استفاده از تلفن هوشمند، مشتریان می‌توانند به ویدئوهای آنلاین در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند. این در مورد بازاریابی سنتی و بازاریابی کاغذی صدق نمی‌کند از طریق ویدئو، شما می‌توانید به مخاطبینتان در هرکجا که هستند با بیشترین تأثیر دسترسی داشته باشید.

.

ویدئو تأثیرگذارتر است. مطالعات نشان می‌دهد که نرخ ضبط حافظه، ازلحاظ دیداری و نوشتاری، بیش از ۷۰% است. این میزان برای حافظه فقط دیداری، ۲۰% اطلاعاتی است که دیده می‌شود و برای حافظه شنیداری ۱۰% است. ترکیب صوتی و تصویری، قدرتمندترین ابزار است.

.

ویدئو احساسی است. ویدئو به شما این امکان را می‌دهد که به‌وسیله موسیقی به‌طور مستقیم بر احساسات مرکزی مغز افراد تأثیر گذاشته و آن‌ها را جذب کنید. از طریق ویدئو ، شما می‌توانید تصویر خود را نیز به مفهوم گفته‌های خود ضمیمه کنید ارتباط انسانی از طریق ویدئو ، مؤثرتر از خواندن وقایع در متن است.

.

امروزه از فن‌های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده می‌شود که در ایران به موشن گرافیک و تهیه فیلم‌ های جذاب و خنده‌دار روی آورده‌اند که تأثیر زیادی در بهتر دیده شدن برند شما دارد.

بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب‌ و کارتان آن را در سایت خود قرار دهید و هم‌چنین می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی که در آن‌ها حساب کاربری دارید ، منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می‌بینند و این از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است .

.

ویدئو مارکتینگ برای بعضی از حرفه‌ها لازم است مثلاً فرض کنید قرار است در مورد کاربرد یک دستگاه خاص در سایت خود توضیح دهید یا مثلاً شما تولید کننده‌ی وسایل ورزشی هستید قطعاً با نوشتن چند تا مطلب و مقاله نمی‌توانید مفهوم دستگاه را به مشتری برسانید و طرز کار آن را برایش روشن کنید .

.

اما اگر از طرز کار دستگاه موردنظر یک فیلم و ویدیویی مناسب تهیه شود و در طراحی وب‌سایت و یا در مکان‌های پربازدید مثل شبکه‌های اجتماعی قرار داده شود قطعاً تأثیر آن خیلی بیشتر بوده و در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند .

شاید قبلاً ویدیوها زیاد موردتوجه نبودند و افراد حاضر به‌صرف وقت برای آن‌ها نبودند و تمایلی برای دیدن این موارد نشان نمی‌دادند اما الآن اوضاع تغییر کرده است و بسیاری از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی تولید ویدیو را آغاز کرده و ویدیوها را در وب‌سایت خود و یا در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کردند تا از این راه جذب مشتری و کاربر بیشتری داشته باشند .

 آشنایی با ویدیو مارکتینگ

آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ  آشنایی با ویدیو مارکتینگ
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا