رفتن به محتوای اصلی
برترین روش های ساخت برند در سال 97

برترین روش های ساخت برند در سال 97

برترین روش های ساخت برند در سال 97

بسیاری از کارآفرینان با وجود اینکه از فیس بوک برای بسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کرده اند اما به فکر ارسال تبلیغات خود برای ارتقای برند شخصی شان نبوده اند.

می توانید از تبلیغات فیس بوک هدف گذاری شده در پیج فیس بوک و در بیشتر در مقابل دیدگان مشتریانی که آن ها را به عنوان هدف خود انتخاب کرده اید، استفاده کنید.

این یک استراتژی با هزینه ی پایه بسیار کم می باشد. علاوه بر این، این امکان را نیز خواهید داشت تا با مدیران اجرایی رده بالا در تماس باشید این کار به شما کمک می کند تا برند شخصی تان را در فیس بوک ارتقا دهید. این یک استراتژی موثر برای بسیاری از کار آفرین ها می باشد.

 

محتوای منظم در LinkedIn ارسال کنید :

شما  می توانید بسیاری از کارآفرینان در حوزه کاری خود در لینکدین ببینید محتوای با کیفیت بالا می تواند عملکرد خوبتان را به نمایش بگذارد و به شما در افزایش مخاطبینتان نیز کمک می کند محبوبیت لینکدین در سال جاری بسیار افزایش یافته، و موقعیت و فرصتی عالی را برای کارآفرینان با داشتن مخاطبان فعال ایجاد کرده است.

علاوه بر داشتن محتوا بهتر است برای پروفایلتان نیز محتوای مناسب و متناسب را برای جهت معرفی خود داشته باشید با پاسخ به کامنت ها با مخاطبین خود در تعامل بوده و از این طریق خود را به خوبی معرفی خواهید کرد.

 

یک وبسایت شخصی ایجاد کنید :

همان طور که در بالا اشاره کردم، من در اینجا یک وب سایت شخصی برای خود طراحی کرده ام این روزها با وجود تعداد زیادی برند و مخاطراتی که دارند داشتن وب سایت شخصی کمک شایانی به ایجاد برند شخصی شما خواهد کرد. با وجود این بستر می توانید مخاطبان و مشتریان را به صفحه وبسایت خود آورده و آن ها را با محصولات و برندهای خود آشنا کنید.

 

برای شروع کار حتی یک وبسایت ساده با عنوان : درباره ما و  بلاگ کافی خواهد بود با وبلاگ شروع کنید و محتوا های خود را به طور مناسب و مرتبط با محصولاتتان در آن قرار داده و با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

 

پست وبلاگ خود را با کانال های پیدا کننده ( کشف ) محتوا تقویت کنید :

مارک فیجین موسس شرکت پاور ستر (PowerSetter) بیان می کند : برای ایجاد برند شخصی قوی که به صورت اهرم برایتان باشد شما نیاز به فالوور دارید.

این که آیا هدف شما ایجاد شبکه ی اجتماعی قوی باشد یا داشتن پایگاه داده ی CMS ، شما باید اطلاعات ارزشمند و محتوای مناسب و عالی را برای گروه مخاطبین خود داشته باشید و عرضه نمایید.

داشتن وبلاگ بسیار عالی است حتی اگر مخاطبین شما با استفاده از این بستر تنها محتوای تولیدی شما را مطالعه و اطلاعات لازم را به دست آورند. یکی از راه های ساده حتی اگر ترافیک سایت شما کم باشد این است که شما با استفاده از بازاریابی کلیلی، تنها به ازا هر کلیک مشتری به سایت ها و درگاه های دیگر پول پرداخت کنید.

 

یک بستر گفت و گو برای خود ایجاد کنید :

توتیتر یکی از پلتفرم های بسیار محبور در میان شبکه های اجتماعی برای من می باشد چت های توییتر در تمامی زمینه ها مخصوصا بازاریابی صنعتی آنلاین ارزش های بسیاری را برای گروه های مخاطبان به وجود می آورد.

تغییرات جدید در توییتر زمینه علاقه من برای استفاده بیش از پیش را ایجاد کرده و مشارکت کنندگان در چت ها و گفت و گو ها را افزایش داده است.

 

با پادکست های هفتگی آغاز کنید :

پادکست صدا یا ویدیوی ضبط شده می باشد که معمولا می توان آن را از طریق اینترنت دریافت کرد شما می توانید بسیاری از کارآفرینان را مشاده کنید که با استفاده از پادکست ها مخاطبین بسیاری را جذب کرده اند و توانسته اند برند شخصی قوی خود را ایجاد کنند.

 

شبکه ارتباطی از طریق کنفرانس ها ایجاد کنید :

شبکه سازی دلیل اصلی این است که کنفرانس برگزار می شوند زمانی که کنفرانسی را طراحی و ایجاد می کنید ، دلیل اصلی آن تنها داشتن سخنرانی نیست، دلیل اصلی ایجاد شبکه سازی است.

برترین روش های ساخت برند در سال 97

برترین روش های ساخت برند در سال 97   برترین روش های ساخت برند در سال 97   برترین روش های ساخت برند در سال 97  برترین روش های ساخت برند در سال 97  برترین روش های ساخت برند در سال 97   برترین روش های ساخت برند در سال 97  برترین روش های ساخت برند در سال 97  برترین روش های ساخت برند در سال 97
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا