رفتن به محتوای اصلی
برنامه ریزی پیشرفت شغلی

گلادیاتور کسب و کار در کارزار رقابت باشید

کسب و کار موفق، مهم ترین هدف هر کارآفرین است. درک این جمله زمانی ساده می شود که صاحب یک کسب و کار باشید، آنگاه با طبیعی ترین خواسته صاحب کسب و کار که “موفقیت شغلی” است آشنا خواهید شد. در دنیای پر رقابت امروز هر کسب و کاری برای بقا و رسیدن به موفقیت ملزم به پیمودن مسیری دقیق است. دیگر اما و اگرها و شانس پاسخگوی مسیر پر ریسک و چالش نیستند. وضعیت نابسامان اقتصاد کشور و حتی جهان، تغییر متداوم نیاز مردم ، رشد مد و سلیقه ها مجال هرگونه آزمون و خطایی را از میان برده است. هم اکنون باید دقیق دانست و شمرده گام برداشت. زیرا هر خطا می تواند ما را فرسنگ ها از موفقیت دور سازد. در این مسیر آموزش سازمانی ، مشاوره مدیریت و کوچینگ کسب و کار بالاترین اهمیت را دارند و کارآفرین موظف است تا جهت ارتقا کسب و کار خویش همه آموزشات لازم را فرا بگیرد.

بهتر است صحبت خود را اینگونه دنبال کنیم!
آیا تمایل دارید کسب و کار موفقی داشته باشید؟
آیا در پی تصاحب بخش بزرگی از بازار مورد نظر خود هستید؟
آیا تمایل دارید کارکنان با ذوق و مشتاق موفقیت داشته باشید؟
اگر پاسخ شما مثبت است پس باید به صورت جدی در مسیر آموختن اصول کسب و کار موفق تلاش کنید. چه کسی می تواند بهترین آموزگار موفقیت باشد؟ قطعا مشاور کسب و کار و فردی که متخصص کوچینگ کسب و کار است.
چرا؟ چون شما باید به واسطه یک مشاور به روشنی مسیر موفقیت را بشناسید و خوب و بدهای کسب و کار را بیاموزید و توسط یک کوچ قوی نقاط قوت خود را بشناسید و توانایی حل مسائل را در خود افزایش دهید. بدیهی است که شما به عنوان مدیر یک کسب و کار موظفید الگویی قدرتمند در سازمان خود باشید. کارکنان سازمان شما کارآفرین نیستند تا میل رسیدن به موفقیت را به صورت طبیعی در خود داشته باشند. آنان با کوچ شدن از سوی کارفرمای مقتدر و حرفه ای خود به یک الگوی سازمانی قدرتمند خواهند رسید.

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار

مشاور کسب و کار مسیرهای پرچالش کسب و کار را با تجربه پیشینش در این زمینه شناسایی کرده است و
قبل از آنکه شما در دام چالش ها بیفتید، شما را از این قضیه آگاه می سازد. او میانبرهای موفقیت را می شناسد و با راهنمایی های صحیح خیلی سریع تر و با هزینه کمتر، شما را به سرمنزل موفقیت می رساند. در این بین از قدرت بیزینس کوچینگ نیز نباید غافل شویم. فرد کوچ دهنده یا همان کوچ، کارآفرینان را در بخشهای مختلف کسب و کار همچون فروش، مدیریت، رهبری، ساخت تیم، برنامه ریزی، بازاریابی، تولید و … به کمک تکنیکها، تجارب اختصاصی و ابزارهای حرفه ایِ خود کوچ می کند.

اهمیت بیزینس کوچینگ و مشاوره مدیریت کسب و کار چیست؟
چرا کارکنان سازمان های مدرن اینگونه خلاق، پرانرژی و با انگیزه هستند؟ چرا تفاوت فاحشی بین کارکنان شرکت اپل و اداره پست است؟ تنها دلیل آن اصول صحیح مدیریت است. مدیران باتجربه و با دانش کسب و کار را توسط کوچ و مشاوران قدرتمند آموخته اند و هم اکنون خود به کوچینگ و مشاوره کارمندانشان می پردازند. کارمندان شما به واسطه کوچینگ می آموزند که چگونه توانایی های خویش را شکوفا سازند و قدرت حل مسائل را در خود تقویت کنند. همچنین با مشاوره دقیق و به موقع می توانید، راهنمای خوبی برایشان باشید. مواردی که کارمندان به اندازه کافی در آن دانش و مهارت ندارند را با آموزش اختصاصی به موقع به آنها بیاموزید.

ما چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کنیم؟
اگر خواهان ورود به مسیر موفقیت شغلی هستید ما به شما رویدادی هیجان انگیز و تحول بخش را معرفی می کنیم که می تواند از شما کارآفرینی مقتدر و با دانش بسازد. گلادیاتور های کسب و کار رویدادی حرفه ای به منظور موفقیت در کسب و کار ویژه کارآفرینان، صاحبین استارتاپ ها و مدیران است. این رویداد که توسط دکتر بابک ناصحی، مشاور ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می گردد به برنامه ریزی برای پیشرفت شغلی تاکید دارد و با بهره گیری از دانش تخصصی توسط مدرس دوره، مخاطبین را تبدیل به مدیران کارآمد می سازد.

bnasehi

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا