رفتن به محتوای اصلی
آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

در این مطلب قصد داریم شما را با روش های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در سایت کسب و کار پیشرو آشنا نماییم پس با ما در ادامه مطلب همراه شوید . دیجیتال مارکتینگ به استفاده از رسانه‏ های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

استفاده بهینه از تمام این ابزارها در دنیای دیجیتال، می تواند روش مناسبی را جهت گسترش یک کسب و کار در اینترنت ایجاد نماید. به عبارت دیگر، دیجیتال مارکتینگ به استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتالی جهت ایجاد معماری و ساختار حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آنها از طریق هدف گذاری و تعیین استراتژی مناسب در این زمینه اطلاق می شود.

برخی از روش هایی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند عبارتند از :

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای : بازاریابی درونگرا و روش های مختلف مرتبط با آن، بر این اساس بنا شده اند که به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد، مشتری به فروشنده مراجعه نماید و از طریق روش های مختلف مانند سئو، بازاریابی محتوا و… وب سایت شما بتواند مخاطب هدف را به سمت خود جذب کند.

بازاریابی چریکی : استفاده از روش های خلاقانه جهت معرفی محصول به مشتری، به گونه ای که توجه او را جلب کند و باعث شود که مشتریان در مورد برند شما صحبت کنند را بازاریابی چریکی می گویند.

بازاریابی ویروسی : با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده مردم از آنها و افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی، تبلیغات به صورت دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی توسط افراد اهمیت بالایی پیدا کرده است. استفاده از بازاریابی ویروسی و تولید رسانه های اجتماعی به گونه ای که باعث شود افراد مختلف جامعه بیشتر در مورد آن صحبت کنند و رسانه های اجتماعی شما را به اشتراک بگذارند در حال گسترش است و جز روش های بازاریابی اینترنتی محسوب می شود.

بازاریابی ایمیلی: استفاده از ابزار ایمیل ، جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است ، به همین جهت ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و تکنیکهای مختلف با این زمینه مانند ایجاد صفحه فرود می توانند به شما در طراحی و پیاده سازی یک کمپین موفق دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی بکنند.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا : بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز از اجزای مهم دیجیتال مارکتینگ هستند .

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ  آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا