رفتن به محتوای اصلی
بازاریابی محتوا Content Marketing

بازاریابی محتوا Content Marketing

بازاریابی محتوا Content Marketing

بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از روش های بازاریابی، برندینگ و جذب مخاطب با استفاده از تولید و نشر محتوا است در حقیقت بازاریابی محتوا نوعی از روش های بازاریابی است که باعث جذب بیشتر مشتریان از طریق تولید محتوا می شود.

بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است و باید در استراتژی بازاریابی کسب وکار ها لحاظ شود. بازاریابی محتوا بدون محتوای باکیفیت، اثر بخش نخواهد بود کیفیت محتوای تولید شده بر روی بسیاری از روش‌های بازاریابی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و سئو تاثیرگذار است. محتوا می تواند به شکل های مختلف باشد : محتوای متنی، محتوای تصویری و محتوای ویدئویی.

محتوای متنی :

به تولید و انتشار محتوا به صورت نوشتاری محتوای متنی می گویند محتوای متنی یکی از رایج ترین و نخستین روش های بازاریابی محتوا است یکی از ویژگی های محنصر به فرد این روش از تولید محتوا، افزایش مخاطب وبسایت از طریق سئو و موتور های جستجو می باشد.

 

محتوای تصویری :

محتوای تصویری به معنی تولید محتوا و رساندان مفهوم یک محتوا با استفاده از تصاویر است تولید محتوای تصویری از  قدیمی ترین روش های تولید محتوا در تاریخ است که با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، رشد چشم گیری در اثر گذاری بر روی مخاطبان نسبت به سایر روش های تولید محتوا داشته است.

 محتوای ویدئویی :

هر محتوایی که به صورت فیلم، سریال، کلیپ و یک تصویر چند دقیقه ای باشد محتوا ویدئویی نامیده می شود. محتوای ویدئویی یکی از بهترین و مدرن ترین روش های بازاریابی محتوا است اما معمولا هزینه بسیار سنگینی دارد. از بارزترین نوع بازایابی محتوای ویدئویی می توان به تبلیغات در تلویزیون و ساخت فیلم اشاره نمود.

 

بازاریابی محتوا Content Marketing

بازاریابی محتوا Content Marketing   بازاریابی محتوا Content Marketing  بازاریابی محتوا Content Marketing   بازاریابی محتوا Content Marketing   بازاریابی محتوا Content Marketing   بازاریابی محتوا Content Marketing   بازاریابی محتوا Content Marketing
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا