رفتن به محتوای اصلی
روش های خلق برندینگ آنلاین

روش های خلق برندینگ آنلاین

روش های خلق برندینگ آنلاین

امروزه در عصر دیجیتال شرکت­ های پیشرو B2B که قطعا برندینگ موفقی از طریق بازاریابی آفلاین کسب کرده اند تمرکزشان را بر فعالیتهای بازاریابی اینترنتی متمرکزتر نموده اند تا با حضوری پررنگ در فضای اینترنتی بتوانند همانند قبل در صنف و صنعت خود پیشرو باشند، و این یعنی همان برندینگ آنلاین می باشد .

امروزه کسب و کارها در هر اندازه ­ای در حال تولید محتوا، تعریف ارکان برند و بازگو کردن داستان برند در وبسایت خود هستند هرچند اینگونه فعالیت های بازاریابی اینترنتی برای شرکت های B2B می­تواند طاقت فرسا به نظر برسد،

در ادامه چند تاکتیک و نکته برای توسعه سایت B2B که به برند شما اعتبار ببخشد و تجربه­ ی سایتی ایجاد کند که ارتباط و تعامل با کاربران را تشدید کند و برندسازی دیجیتالی (اینترنتی) را به خوبی مدیریت کند، خواهیم پرداخت.

 

ارزیابی زمینه­ ی فعالیت برند شما  :

یکی از اشتباهاتی که شرکت­ های B2B در برندینگ آنلاین بارها و بارها مرتکب می­شوند فراموش کردن اهمیت انجام تحقیقات داخلی و خارجی قبل از طراحی مجدد سایت است.

کسب و کارها نیاز به تبیین هویت بصری برندشان در بستر وبسایت و فضای مجازی دارند تا از این طریق بتوانند خود را آنگونه که هستند معرفی نمایند. بدین منظور نقاط قوت و ضعف برند و تهدیدها و فرصتهای بازار را در رابطه با برندتان در فضای دیجیتال حتما ارزیابی کنید تا برندینگ آنلاین بهتری داشته باشید.

 

تحلیل سایت :

تحلیل سایت روشی عالی برای درک بهتر جایگاه­ یابی آنلاین رقبای شما است. این نتایج در مورد هرکدام از جنبه­ های برندسازی آنلاین یعنی ساختار سایت، ارکان نمایشی برند یا محتوای برجسته که باشد،

نهایتاً به شما درکی می­دهد که متوجه باشید چه اعضایی از مخاطبان شما انتظار دارند فرصت­های فعلی وبسایت شما که هنوز شکوفا نشده را ببینند و کدامیک می­توانند به صورت چشمگیری بهبود یابند داشتن این اطلاعات در صندوق مهمات شرکت کلید طوفان مغزی مفید در مورد ایده ­های محتوا و ویژگی­ های وبسایت جدید شما خواهد بود.

 

تحلیل کلمات کلیدی :

رتبه بندی در کلمات کلیدی مورد هدف می­تواند مستقیماً بر سطح ورود کاربران شایسته به سایت شما اثر بگذارد مهمتر از آن اینکه رقبای شما چه رتبه بندی­ ای را به کلمات کلیدی می­دهند می­تواند مستقیماً بر فعالیت بازاریابی اینترنتی شما اثر بگذارد.

خوشبختانه، عرضه­ ی عمده­ ای برای ابزارهای طرف سوم مانند SEM (بازاریابی از طریق موتور های جستجو) وجود دارد که شما را قادر میسازد تا در مورد جایگاه یابی کلمات کلیدی سایت رقبای خود ترافیک ارجاعی به متخصصان و معیارهای کلیدی مفید دیگر تحقیق کنید.

فهمیدن و درک این اطلاعات در هنگام تصمیم­ گیری در مورد ویژگی­ ها ساختار سایت و تلاش ­های بازاریابی اینترنتی برنامه ریزی شده برای توسعه  وبسایت جدیدکسب و کارB2B شما بسیار مفید خواهد بود.

 

نیاز گروه مخاطبان آنلاین برند خود را پوشش دهید :

وقتی صحبت از گروه مخاطبان آنلاین برند میشود مشتریان B2B در رده متفاوتی قرار می ­گیرند برخی از آنها کاربران مطلعی ­اند که به دنبال سطح اعتبار بالایی از برندتان هستند،

در حالی که سایرین کمتر مطلع بوده و به دنبال آن هستند که به طور کامل از محصول پیشنهاد شده اطلاعات به دست بیاورند برخلاف گفتگو­های شما، محتوای مبتنی بر خدمت و کاربردی در سایت باید به راحتی قابل دستیابی باشد و نیازمندی­ های کاربران مورد هدفتان را که با سایت شما تعامل دارند را پوشش دهید.

 

تحلیل­ های گوگل :

باشاخص های اندازه گیری گوگل آنالیکتیک (Google Analytics) میزان رشد سایت خود را دنبال کنید این کار شرکت ­ها را قادر می­سازد که به واقع کارکردهای درونی وبسایت خود را بشناسند.

استفاده از معیارهای چندگانه برای فیلترکردن داده ­ها، یک راه برای دریافت سریع فعالیت ­های درونی سایتتان است که به وسیله ­ی جستجو و بررسی بازدیدکنندگان آنلاین و بخش بندی جریان رفتار آنها از طریق داشبوردهای تحلیل گوگل فراهم می­شود.

کسب بینش از داده­ های سودمند مانند رتبه و میزان برگشت، زمان متوسط خواندن یک صفحه از وبسایت، و تعداد صفحات بیشتر دید شده در یک بازه زمانی مشخص و مقایسه آن با بازه های زمانی قبلی، ارزشیابی دقیقی جهت سنجش رفتارهای مثبت و منفی کاربران وبسایت را ممکن میکند.

فهمیدن این اطلاعات در زمان تحلیل محتوایی که باید حذف یا نگهداری شود، بسیار ارزشمند است به علاوه، تحلیل گوگل دیدگاهی ایجاد می­کند که نشان می­دهد کدام محتواها از جانب مخاطبان ارزشمند شناخته می­شود و می­تواند بر ساختار سایت، CTA ، بازاریابی اینترنتی، و تخصیص بودجه بیشتر برای تولید محتوا اثرگذار باشد.

 

ویژگی­ ها :

وبسایت ­های B2B  باید بتوانند با گروه­های مختلف مخاطبان خود به سادگی تعامل نمایند از این رو ویژگی ­های برند نقش بزرگی را در چگونگی تعامل کاربران در بستر وبسایت و فضای مجازی ایفا می­کند که نشان دهنده اهمیت برندینگ آنلاین می باشد.

استفاده از تحلیل رقابتی به عنوان نقطه ­ی قوت، برای اطلاع از اینکه یک ویژگی چگونه نهایتاً کاربران را به سمت جلو در فرایند فروش می­ کشاند به شما کمک می­کند.

 

اعتبار برند :

یکی از اشتباهات اصلی که شرکت­ها در مورد جایگاه­یابی برند مرتکب می­شوند آن است که خود را با استفاده از محصولات تعریف میکنند به جای آنکه از ویژگی های متمایز کننده خود در مقایسه با رقبا صحبت کنند یا حتی در مورد این مسئله که برند شما چگونه نیازهای مشتریان را برآورده می کند که قطعا شامل خدمات پس از فروش نیز می شود.

پس به جای آنکه مستقیما بر روی بستر وبسایت فقط به توضیح محصولاتتان بپردازید بر بیان ویژگی های برندتان تمرکز کنید این نکته خود بخش دیگری از برندینگ آنلاین است.

بیاندیشید که چگونه بینش تعاملی و آموزنده برای برند خود خلق ­کنید داشتن انعطاف پذیری و تصور یکپارچه، که با محتوایی پرمایه همراه است عواملی هستند که در برندینگ آنلاین باید در نظر گرفت.

در بسیاری از موارد ، قبل از اقدام به خرید، یک مشتری B2B معمولا فایل­ ها یا برخی از اطلاعات برند را با سایر تصمیم گیرندگان در مجموعه خودش به اشتراک می­گذارد،

پس بهتر است برای تسریع بخشیدن به فرآیند اشتراک گذاری اطلاعات محتوای معرفی خدمات و محصولاتتان که المانهای هویت بصری برند شما نیز در آن لحاظ شده قابلیت اشتراک گذاری از طریق وبسایتتان را داشته باشد مثل کاتالوگ هایی که قابل دانلود یا ایمیل شدن از بستر وبسایت هستند.

روش های خلق برندینگ آنلاین

روش های خلق برندینگ آنلاین  روش های خلق برندینگ آنلاین  روش های خلق برندینگ آنلاین  روش های خلق برندینگ آنلاین  روش های خلق برندینگ آنلاین  روش های خلق برندینگ آنلاین  روش های خلق برندینگ آنلاین 
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا