رفتن به محتوای اصلی
روش های موثر در فروش و جذب مشتری

روش های موثر در فروش و جذب مشتری

روش های موثر در فروش و جذب مشتری

در این مطلب در سایت کسب و کار پیشرو قصد داریم شما کاربران عزیز سایت را با روش های موثر در فروش و جذب مشتری اشنا نماییم پس با ما در ادامه مطلب همراه شوید .

شما باید به تمام سؤالات مشتریان در مورد محصول پاسخ دهید و حتی مهم‌ تر از آن باید بتوانید سؤالات آنها را پیش‌بینی کنید این امر نشان‌ دهنده درک نیازهای مشتری است سعی کنید از طریق پرداختن به این نیازها، توانایی برقراری ارتباط احساسی با مشتری را به دست بیاورید.

برای بسیاری از خریداران تلاش فروشنده برای تحمیل کردن محصول عاملی منفی است شاید خریدار بخواهد به خانه برود و برای کسب اطلاعات بیشتر در وب جست‌ و جو کند.

در این حالت اجازه دهید او در حالی که حرف‌های پر شور و شوق و حمایتی شما را در ذهن دارد به خانه برود و برای اطلاعات بیشتر در وب جست‌ و جو کند اگر فروشنده‌ای راستگو ، کمک‌ کننده باملاحظه و مشتاق باشید و اطلاعاتی که شما در اختیار مشتری قرار دادید مطابق با اطلاعات موجود در وب باشد احتمالا برای خرید محصول نزد شما بازخواهد گشت.

گاهی لازم است به مشتریان اجازه دهید، خودشان تصمیم‌ گیری کنند به آنها فرصتی برای فکر کردن بدهید و در این زمان سکوت کنید فقط زمانی اطلاعات بیشتری بدهید که خود آنها از شما می‌خواهند.

اجازه ندهید مشتری بدون دانستن راه ارتباط با شما محل را ترک کند اگر در فروشگاه کار می‌کنید حتما به مشتری بگویید چگونه می‌تواند دوباره شما را پیدا کند .

می‌توانید اطلاعات تماس‌تان را به مشتری بدهید تا اگر سؤال یا اطلاعات بیشتری نیاز داشت با شما تماس بگیرد می‌توانید کارت ویزیت‌ خود را به مشتری بدهید و برای مثال بگویید هر وقت سؤالی داشتید با من تماس بگیرید و در روزهای هفته نیز می‌توانید من را همین جا در فروشگاه پیدا کنید.

از غریزه‌ تان استفاده کنید اگر حس می‌کنید مشتری قصد خرید دارد، در نزدیکی او بمانید، البته بدون اینکه برای او مزاحمتی ایجاد کنید با این کار مشتری می‌تواند به سرعت شما را پیدا کند و بدترین حالت ممکن برای خریدار بالقوه این است که تصمیم به خرید بگیرد ولی نتواند شما را پیدا کند.

روش های موثر در فروش و جذب مشتری

روش های موثر در فروش و جذب مشتری    روش های موثر در فروش و جذب مشتری روش های موثر در فروش و جذب مشتری  روش های موثر در فروش و جذب مشتری   روش های موثر در فروش و جذب مشتری   روش های موثر در فروش و جذب مشتری  روش های موثر در فروش و جذب مشتری 
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا