رفتن به محتوای اصلی
نکاتی برای تهیه یک برند شخصی

نکاتی برای تهیه یک برند شخصی

نکاتی برای تهیه یک برند شخصی

برندتان یک مزیت رقابتی اثر گذار است و می تواند به شکل گیری و پیشرفت کسب و کارتان به شدت کمک کند. البته ساخت یک برند شخصی کار ساده ای نیست و در واقع چیزی فراتر از انجام مجموعه ای از وظایف و راهکارها و کسب نتیجه از آنهاست.

با استفاده از آنها شما می توانید در کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید و جایگاه مناسبی در ذهن مشتریان ، کارکنان و سرمایه گذاران داشته باشید.

 

همه ی مخاطبان خود را بشناسید :

 

زمانی که می خواهید یک برند شخصی بسازید حتماً نام برند و شعارهای خود را با دقت انتخاب کنید. آیا برند شما ترجمه شده است و آیا در بازارهای دیگر کار می کند آیا فقط برای یک نوع مخاطب خاص است یا قابلیت جهانی شدن دارد .

در ابتدا لازم است مخاطبان خود را بشناسید و ببینید که چگونه می توانید برند خود را به آنها معرفی کنید و در ذهن آنها جای بگیرید. در این صورت است که می توانید یک برند موفق با طول عمر بالا ایجاد کنید.

.

 خود را محدود به منطقه ی خاصی نکنید :

 

می توانید از زبان انگلیسی که رایج ترین نوع زبان در ارتباطات است نیز کمک بگیرید بروشورها و آموزش های خود را به زبان انگلیسی هم در سایتتان قرار دهید سعی کنید بازاریابی اینترنتی خود را به گونه ای پیش ببرید که مخاطبان بین المللی را نیز مخاطب خود قرار دهید.

بهتر است از همان ابتدا برند خود را به عنوان یک برند بین المللی معرفی کنید .این امر به سرعت رشد آن کمک می کند مخصوصا زمانی که محصولات و خدمات شما مربوط به دنیای مجازی هستند.

.

رهبران صنعت خود را به رقابت دعوت کنید :

 

اگر شما می خواهید در صنعت خود بهترین باشید دیر یا زود رهبران و سرشناسان این صنعت را ملاقات خواهید کرد. سعی کنید در بازاریابی خود دقیق و با اعتماد به نفس پیش روید و مشتریان را متقاعد کنید تا محصول شما را امتحان کنند.

رقبای شما عملکرد شما را زیر نظر خواهند گرفت زمانی می رسد که آنها نیز برند خود را با شما مقایسه می کنند پس سعی کنید از نظر کیفیت بهترین باشید.

.

روی نقاط قوت خود تمرکز کنید :

تلاش کنید تا هر چه بیشتر روی نقاط قوت خود کار کنید و آنها را در جهت صرفه جویی هزینه ها و وقت مشتری پیش برید تا مشتریان وفا دار تری پیدا کنید. در راستای ساخت برند شخصی باید بتوانید به طوری موفقیت آمیز دانش حرفه ای خود را با مخاطبان تجاری و صنعتی خود در میان بگذارید و از شبکه های ارتباطی خود در حوزه های رسانه های دیداری ، شنیداری و مکتوب به بهترین نحو استفاده نمایید.

هر کاری می توانید انجام دهید تا برندتان برجسته تر شود. برای این منظور فقط به مشتریان امروز و نیازهایشان اکتفا نکنید ، بلکه ببینید تا ۵ سال آینده می خواهید چه کسانی مشتری شما شوند و چطور می خواهید آنها را جذب برند خود کنید.

.

مشارکت و تبلیغات را فراموش نکنید :

 

برای موفقیت در این عرصه شما نیاز به کمک گرفتن از رهبران فکری و صاحبان قدرت در حوزه ی فعالیت خود دارید می توانید برای نگارش محتوای خود از نویسندگان و افراد متخصص کمک بگیرید و سطح کیفی محتوای خود را افزایش دهید.

می توانید از شبکه های اجتماعی در جهت برندسازی و تبلیغات خود استفاده کنید هر شبکه ی اجتماعی مخاطبان خاص خود را دارد. توجه داشته باشید که شما نیازی به اثبات و معرفی خود در تمامی این شبکه های ندارید بهتر است دو یا سه شبکه ی اجتماعی را انتخاب کنید و فعالیت ها و تبلیغات خود را در آنها انجام دهید.

در آخر اینکه می توانید با هزینه ای کم و با کمک گرفتن از شرکت های بازاریابی به رشد برند خود کمک کنید برند شخصی شما تنها یک فرصت برای اثبات شما نیست بلکه میزان زمان ، انرژی و فعالیتی است که شما برای ماندگاری کسب و کارتان انجام می دهید.

نکاتی برای تهیه یک برند شخصی

نکاتی برای تهیه یک برند شخصی  نکاتی برای تهیه یک برند شخصی  نکاتی برای تهیه یک برند شخصی  نکاتی برای تهیه یک برند شخصی  نکاتی برای تهیه یک برند شخصی  نکاتی برای تهیه یک برند شخصی  نکاتی برای تهیه یک برند شخصی 
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا