رفتن به محتوای اصلی
ایمیل مارکتینگ چیست

بازاریابی ایمیل چیست؟

بازاریابی ایمیل چیست؟

ایمیل یکی از روشهای مؤثر برای  شرکت ها در تبلیغ مشاغلشان است. در حالی که بسیاری ازشغل ها هنوز از نامه مستقیم استفاده می کنند ، ممکن است بودجه آنها صرف بازاریابی ایمیل شود. براساس یک مطالعه مشارکتی که توسط انجمن داده و بازاریابی و سرویس پستی ایالات متحده انجام شده است ، بیش از نیمی از (57 درصد) نامه ارسال شده در زمان مطالعه همچنان نامه پستی مستقیم بود.

محققان گفتند ، این استراتژی بازده سرمایه گذاری فقط 7 درصد را به همراه دارد. در مقایسه ، بازاریابی ایمیل یک ROI 28.5 درصد ارائه داد. از نظر ارزش ، مطالعات نشان داده اند که بازاریابی از طریق ایمیل 44 دلار برای هر 1 دلار هزینه شده ارائه می دهد.

با این وجود ، برخی از مشاغل نتوانسته اند مزایای کامل بازاریابی ایمیل را تحقق بخشند ، بنابراین برای متقاعد کردن آنها ، در اینجا پنج روش برتر به هر شغلی برای بهبود فعالیتهای ایمیل خود وجود دارد.

1) محتوای ایمیل خود را شخصی کنید.

بیشتر بازاریابان از مزایای شخصی سازی آگاهی دارند ، اما بسیاری آن را جدی نمی گیرند. محتوای ایمیل شخصی شده تاکنون یکی از بهترین راهها برای افزایش اثربخشی بازاریابی ایمیل است. براساس آمار ، ایمیل های شخصی شده شش برابر بیشتر از میزان ارسال نامه های الکترونیکی بدون هیچ شخصی سازی را ارائه می دهند. مطالعات دیگر نشان داده اند که نرخ کلیک از این طریق 14 درصد بیشتر است و وقتی شخصی سازی بخشی از محتوای ایمیل عمومی است ، نرخ تبدیل 10 درصد بیشتر است.

با این حال ، شخصی سازی برای بسیاری از مشاغل بدان معنی است که آنها فقط نام مخاطب را در محتوا درج می کنند. این به عنوان یک استراتژی کاملاً مناسب نیست و بسیاری از مشترکان اکنون کاملاً از این تاکتیک آگاه هستند. در عوض ، شخصی سازی باید به سطح بعدی انجام شود.

یکی از راه های انجام این کار تقسیم مخاطبان خود در گروه ها است. سپس می توانید مطالب مرتبط تر را برای هر گروه ارسال کنید. یک وب سایت تخصصی عروسی که اقدام به این کار کرده است ، یک سؤال را پرسید: آیا شما به عنوان زن و شوهر خرید می کنید؟ این سؤال ساده مخاطبان وب سایت را به دو گروه تقسیم کرد ، اما نتایج به دست آمده از افزایش 244 درصدی نرخ باز و 161 درصد افزایش در نرخ کلیک است.

2) از کلمات خاص خودداری کنید.

فیلترهای اسپم برای جلوگیری از دسترسی ایمیل های مخرب به مخاطبان در آنجا وجود دارد. البته اسپم ها معمولاً از کلماتی استفاده می کنند که خود مشاغل دوست دارند از آنها استفاده کنند. بنابراین فیلترها پیشرفته تر شده اند و به محتوای واقعی اجازه می دهند تا به صندوق ورودی دسترسی پیدا کنند. هنوز مواقعی وجود دارد که ایمیل شما به عنوان سوء استفاده اشتباه می شود.

بنابراین ، شما باید استفاده از کلمات خاصی را که توسط این فیلترها اسپم در نظر گرفته شده است ، به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، کلماتی مانند “معامله” ، “50٪ تخفیف” و کلمات کلیدی مشابه احتمالاً ایمیل شما را به پوشه اسپم ارسال می کنند.

وقتی می خواهید از یک کلمه اسپم معمولی استفاده کنید ، زیرا به محتوای شما مربوط است ، با خطوط موضوع خود مبتکر باشید. همچنین خود را فقط در یک خط کلمه اسپم در سطح بالا در هر ایمیل محدود کنید. با این کار احتمال قرار گرفتن ایمیل های شما در لیست سیاه کاهش می یابد.

  3) زمان ارسال ایمیل خود را تغییر دهید.

ایمیل مارکتینگ

هدف در اینجا این است که افرادی را که تازه در حال بررسی صندوق ورودی خود هستند یا در حال انجام این کار هستند ، به دام آورد. با این کار ایمیل شما به بالای صندوق ورودی آنها نزدیک خواهد شد. هرچه زمان ارسال آن با مشتری و بررسی آن بیشتر باشد ، احتمال خواندن ایمیل شما کمتر خواهد بود.

شما همچنین نمی خواهید محتوای تبلیغاتی خود را هم زمان با هر کس دیگری ارسال کنید ، بنابراین ارسال ایمیل های شما در آخر هفته ممکن است بهترین گزینه باشد. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از مشاغل فعالیتهای خود را در آخر هفته شروع نمی کنند ، بنابراین شما رقابت کمتری خواهید داشت و تعداد بیشتری از افراد در آخر هفته ایمیل های خود را چک می کنند.

4) اطمینان حاصل کنید که در حال ایجاد یک لیست ایمیل هستید.

اغلب غرور برخی کارآفرینان است که تعداد زیادی از افراد را در لیست های ایمیل خود تبلیغ کنند. با این حال ، اگر این افراد مشغول به کار نباشند ، لیست طولانی به معنای هیچی است.

روشهای زیادی برای اطمینان از مشارکت لیست شما وجود دارد. این کار نیاز به حذف مشترکین قدیمی و غیرفعال دارد ، اما در پایان به شما در دستیابی به فعالیتهای سودآورتر کمک خواهد کرد. نکته اول بررسی آدرس هایی است که سه بار یا بیشتر از آن گزاف گویی کرده اند. اطمینان حاصل کنید که یک تایپی ساده مانند .con به جای .com مسئول خطا نیست.

همچنین می توانید از خدمات تأیید ایمیل استفاده کنید. این سرویس ها ایمیل هایی را انتخاب می کنند که گزاف گویی یا غیرفعال هستند و می توانند به حذف تله های اسپم کمک کنند: ایمیل های قدیمی که ISP ها از آنها به عنوان ابزاری برای شناسایی مشاغل ارسال کننده اسپم استفاده می کنند.

5) بهینه سازی ایمیل برای تلفن همراه.

تعداد افرادی که ایمیل خود را در تلفن همراه باز می کنند بسته به استناد به مطالعه متفاوت است. یک مطالعه گفت: 46 درصد از مردم ایمیل را بر روی تلفن همراه خود باز کردند و دیگری اعلام کرد 59 درصد ایمیل در تلفن های همراه باز می شود. تعداد بسیار کمی از افراد در واقع از یک سرویس گیرنده پست الکترونیکی برای باز کردن ایمیل (15 تا 18 درصد) استفاده می کنند.

برای پشتیبانی از تلاش های خود ، از بهینه سازی کمپین های خود برای این دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر کمپین های شما به نظر نمی رسد در یک دستگاه تلفن همراه خوب ، مردم نمی خواهند آنها را بخوانند و اقدامی کنند. بنابراین ، بررسی کنید تا از الگوهای موبایل عالی برخوردار شوید. چند نکته سریع شامل موارد زیر است:

  • خطوط کوتاه موضوعی داشته باشید.
  • از طرح های ایمیل یک ستونی استفاده کنید.
  • طراحی ایمیل خود را زیر 600 پیکسل نگه دارید.
  • از یک فونت بزرگتر (13 یا 14 پیکسل) استفاده کنید.

نتیجه

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند بهترین راه برای رشد کسب و کار شما باشد. اکنون بیش از یک دهه است که سودآورترین شکل بازاریابی دیجیتال است. با این حال ، بسیاری از مشاغل در بهینه سازی کمپین های خود برای به حداکثر رساندن درآمد بالقوه ناکام هستند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که ایمیل های خود را تا حد امکان شخصی سازی می کنید و مطمئن شوید که از تله هایی که رقبای شما در آن قرار گرفته اند جلوگیری می کنید. بسیاری از این تغییرات بدون ایجاد مزاحمت زیاد در فعالیتهای فعلی شما می توانند ایجاد شوند. بنابراین ، چرا بلافاصله آنها را پیاده سازی نمی کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ایمیل مارکتینگ با مشاوران ما در «کسب و کار پیشرو» در ارتباط باشید. 

شماره تماس: 09191211191

Mahla Hashemi

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا