رفتن به محتوای اصلی
راه های کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد در اینستاگرام چیست ؟

در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در جهان عضو آنهستند نکته بسیار مهم آن است که اینستاگرام تنها رسانه اجتماعی است که فوق‌العاده مورد توجه بانوان است و نسبت مرد و زن در آن تقریبا مساوی است. بنابراین حضور در اینستاگرام ، به‌صورت بالقوه می‌تواند مشتریانی بسیار بیشتر از سایر رسانه‌ های اجتماعی برای شما ایجاد کند تخمین زده می‌شود که هرروز بیش از ۸۰ میلیون عکس در اینستاگرام منتشر و ۳٫۵ میلیارد لایک رد و بدل می‌شود. برای این منظور لازم است در اینستاگرام به شکل مستمر ، محتوای جذاب تولید کنید و مخاطبان کسب‌ و کار خود را افزایش دهید در حال حاضر در اینستاگرام ستارگانی داریم که نه با حضور در برنامه‌ های تلویزیونی ، بلکه صرفاً با خلاقیت شخصی خود به شهرت فراوانی رسیده‌اند. در حال حاضر خیلی از افراد با کسب درآمد از اینستاگرام  به درآمد خیلی خوبی رسیده اند.

چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام :

برند منحصر‌به فرد خود را راه اندازی کنید با تولید محتوا در اینستاگرام ، جذب مخاطبان و پشتکار می‌توانید به طرق زیر کسب درآمد داشته باشید :

گذاشتن پست‌هایی که یک برند دیگر اسپانسر آن است.

یکی از راه های کسب در آمد در ایستاگرام ایین است که در قبال دریافت کمیسیون، محصولات و خدمات دیگران را به صورت آنلاین بفروش برسانید.

تولید و فروش خدمات یا محصولات فیزیکی و دیجیتالی.

از دیگر راه های  کسب درآمد در اینستاگرام  فروش عکس‌هایتان است .

جالب‌ ترین نکته این است که انتخاب یکی از این مسیرها لزوما به منزله‌ی حذف بقیه‌ی گزینه‌ها نیست با رایج‌ترین روش کسب‌ درآمد اینستاگرامی شروع می‌کنیم ماند :  همکاری با برندهای دیگر به عنوان اینفلوئنسر.

 

همکاری با برندهای دیگر از طریق پست‌ های اسپانسر شده :

اصطلاح «اینفلوئنسر» این روزها خیلی باب شده است اینفلوئنسر کسی است که با تولید و اشتراک‌گذاری پست‌های جذاب اعتبار آنلاین به دست می‌آورد از نظر مخاطبان این افراد کسانی هستند که برای سلیقه و مد آینده تصمیم می‌گیرند و متخصصان قابل اعتمادی هستند که نظراتشان در آن حوزه‌ی خاص قابل احترام است.

بسیاری از برندها توانایی مقابله با اینفلوئنسرها را ندارند، بنابراین با آن‌ ها وارد همکاری می‌شوند با پیشنهاد پست‌های اسپانسرشده می‌توانند محصولات خود را به مخاطبان بشناسانند برندها تنها به دنبال فالوئرهای یک اینفلوئنسر نیستند، بلکه اعتماد فالوئرها چیزی است که می‌جویند.

.

ایجاد تعادل بین درآمدزایی از راه اینفلوئنسر بودن با تمامیت شما به عنوان یک خالق، کاری دشوار است اگر شما به درآمد اینستاگرام تان وابسته نیستید می‌توانید در انتخاب برندها برای همکاری آزادانه و گزینشی عمل کنید همان‌ طور که برندها در گزینش افراد برای همکاری دقت می‌کنند.

تصمیم‌گیری برای تعرفه‌ی خدمات اینفلوئنسر حول محور تولید محتوا – پست تصویر یا ویدئو در اینستاگرام – و واگذاری امتیاز آن به برند برای استفاده در سایت یا تبلیغات‌ها است بیش‌تر این قراردادها قابل مذاکره هستند و می‌تواند شامل یک پست یا کل یک کمپین باشد در ازای پرداخت هزینه‌ی مشخص ، یک محصول رایگان ، خدمات و یا هدیه.

در یک پژوهش که ۵۰۰۰ اینفلوئنسر شرکت کردند، ۴۲% آن‌ها عنوان کردند برای هر پست مبلغی حدود ۲۰۰-۴۰۰ دلار دریافت کردند. این ارقام به شما دید کلی می‌دهد که در این بازار چه خبر است و این‌که برندها تا چه میزان حاضر می‌شوند هزینه کنند.

.

چگونه برندی را برای همکاری پیدا کنید :

اگر شما به اندازه‌ی کافی بزرگ باشید ، به احتمال زیاد برندها به سراغ شما می‌آیند اما شما هم می‌توانید به جست‌ و جوی برندهایی که در ارزش‌ها و تیپ شخصیتی مشابه شما هستند بپردازید با این کار ، مخاطبان شما فکر نمی‌کنند که شما دارید همه چیز را فدای پول می‌کنید و شما می‌توانید مستقیما به سراغ یکی از برندها بروید و یا در یکی از پلتفرم‌های اینفلوئنسرها ثبت‌ نام کنید تا توسط برندها کشف شوید.

وقتی پای پست‌های اسپانسر شده به میان می‌آید قواعد متفاوتی شاید مطرح شود اما برای اطمینان و احترام به مخاطبانتان ، هشتگ #Sponsored را به پست خود اضافه کنید.

مطمئن باشید که تاثیر خوبی می‌گذارد در یک پژوهش ۶۹% اینفلوئنسرها عنوان کردند که صداقت و بیان این‌ که پستی اسپانسری است به دید مخاطبان راجع به آن پست و توصیه خدشه‌ای وارد نکرده ‌است می‌توانید نمونه‌ی پست‌ های اسپانسری را با هشتگ #sponsored جست‌ و جو کنید و ببینید که اینفلوئنسرها چگونه برند را در داستان خود حل می‌کنند و یکپارچگی را در کل پست‌ هایشان مشاهده می‌کنید.

.

چگونه یک واسط فروش شوید :

برخلاف اینفلوئنسر که راجع به برند آگاهی‌ سازی می‌کرد واسط فروش به دنبال فروش به نیابت از برند است و در ازای آن حق کمیسیون دریافت می‌کند. این کار با یک لینک قابل ردیابی و یا یک کد تخفیف انجام می‌شود.

شما می‌توانید به سراغ کسب‌ و کارهایی که پیشنهاد فروش واسطه‌ای دارند بروید و یا در پلتفرم‌های محبوب به دنبال آن‌ها بگردید اگرچه بازار فروش واسطه‌ای خیلی درگیر عدد و رقم به نظر می‌رسد، اما به نوعی هنر هم هست اگر با برنامه پیش بروید شانس موفقیتتان بیش‌تر است می‌توانید اعتبار خود را در این حوزه گسترش دهید و از روش‌های دیگر بازاریابی نیز استفاده کنید.

.

فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید :

تا این‌جای مطلب این‌طور به نظر رسیده است که تنها راه کسب‌ و کار در اینستاگرام همکاری با دیگر برندها و فروش محصولات آن‌هاست اما سازندگان این موقعیت را دارند که محصولات خودشان را بفروشند.

کالا و خدمات و یا محصولات دیجیتال برند خود را ارائه کنید و کسب‌ و کار خود را راه اندازی کنید. البته نیاز دارید مه برای این‌ کار زمان بگذارید و در دنیای امروز این امری طبیعی است که سازندگان به کارآفرینی روی آورند.

با فروش محصولات خود دیگر نیازی نیست نگران این باشید که چگونه پیام یک برند را با استراتژی‌های خاص شبکه‌ی خودتان همسو کنید و  با فروش محصولات خود به ساخت برندتان کمک می‌کنید طرفداران شما هم می‌توانند محبت و حمایتشان را با خرید کردن از شما نشان دهند و این خرید حس خوبی را در آن‌ها ایجاد می‌کند.

.

راه‌ های مختلفی برای این کار وجود دارد :

به چاپ طرح روی تی‌شرت ، ماگ بپردازید و از استراتژی «چاپ بر مبنای تقاضا» استفاده کنید بعد از ثبت سفارش محصول را آماده و ارسال کنید.

خدماتی مانند عکاسی یا مشاوره ارائه کنید اطلاعات تماس  خود را در قسمت بیو صفحه بگذارید تا افراد مشتاق بتوانند با شما تماس بگیرند.

می‌توانید محصولات دیجیتال مانند کتاب و یا قالب‌های پیش‌آماده دیزاین خود را بفروشید.

از اینستاگرام برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود بهره ببرید و محصول خود را به فروش برسانید.

Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا