رفتن به محتوای اصلی
مراحل انجام بازاریابی محتوایی

مراحل انجام بازاریابی محتوایی

مراحل انجام بازاریابی محتوایی

در اولین مرحله از بازاریابی محتوا لازم است که به تحقیق و جستجو بپردازید تا متوجه شوید که چه محتوایی برای کسب‌ و کار شما مفید و جذاب محسوب می شود.

سپس باید به دنبال ایده‌پردازی محتوایی بروید. برای این منظور بهتر است که یک جلسه طوفان مغزی برگزار کنید تا همه ایده‌ها استخراج شوند و بهترین آن ها را اجرایی کنید در قدم بعدی لازم است که برای تولید ایده‌های استخراج شده یک برنامه محتوایی تنظیم کنید.

تولید محتوا :

در این مرحله لازم است که مستقیما وارد عمل شوید و به تولید محتوا بپردازید فراموش نکنید که این مرحله، زمان زیادی از شما در این دوره می‌گیرد و بیشتر از بقیه موارد، باید مراقب کیفیت آن باشید توجه داشته باشید که باید طبق استراتژی و برنامه‌ای که در مرحله اول فراهم کرده‌اید محتوای کسب‌ و کار خود را تولید نمایید.

 

بهینه‌سازی :

با اشتراک‌گذاری مطالب خود در شبکه‌های اجتماعی و بررسی رفتار مخاطبان، علاقمندی مخاطبان خود به محتوای تولید شده را دریابید تا بتوانید استراتژی و برنامه خود را، برای مخاطبان هدف‌ تان بهینه‌سازی کنید در این مرحله آنالیز محتوا هم می تواند به شما کمک کند تا محتوای بهتری تولید کنید.

 توزیع و پخش محتوا :

در این مرحله لازم است که محتوای‌های خود را در همه جا پخش کنید از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا وب‌سایت‌هایی که در قبال هزینه‌ این کار را برای شما انجام می‌دهند و می‌توانند در بازاریابی محتوا به شما کمک کنند توجه داشته باشید که فقط کانال‌های باکیفیت هستند که برای شما بازخورد مثبت در پی دارند.

 

آنالیز :

در آخرین مرحله، لازم است که محتوای پخش شده خود را با ابزارهای آنالیز، مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که کدام محتوا بهترین بازخورد ممکن را در کانال‌های مورد نظرتان داشته‌ است همچنین باید بازخورد محتواها را از کانال‌های جداگانه مورد بررسی قرار دهید تا انتخاب‌‌های شما در دوره‌های بعدی هوشمندانه‌ تر باشد.

 

سخن آخر :

بازاریابی محتوا یکی از شیرین ترین و جذاب ترین روش های بازاریابی می باشد دنیای کسب و کارها در دستان بازاریابان محتوا است و محتوا شاه کلید تمام معادلات بازاریابی می باشد.

مراحل انجام بازاریابی محتوایی

مراحل انجام بازاریابی محتوایی  مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی   مراحل انجام بازاریابی محتوایی 
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا