رفتن به محتوای اصلی
نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ

نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ

نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ

 اگر شما لیست ایمیلی با تعداد فعالیت پایین را دارید از ارسال ایمیل به آن ها خودداری کنید هر زمانی که شما به ایمیل های غیر فعال یا آنان که نمی خواهند ایمیل شما را بخوانند، ایمیل ارسال می کنید به دامنۀ خود آسیب وارد می سازید و شانس تان را برای ارتباطات بهتر با مشتریان از دست می دهید.

قبل از فشردن کلید ارسال در هر ایمیل ابتدای هدف خود را از این ارسال بدانید :

اگر هدفی برای ایمیل هایی که ارسال می کنید نداشته باشید دریافت کنندگان نیز متوجه هدف شما از آن نخواهند شد  به دریافت کنندگانتان اختیار و امکاناتی نظیر call to action بدهید حال آنان راه های زیادی برای رسیدن به هدف شما دارند. رفتار هر یک گیرندگان متفاوت است، پس ایمیل هایتان را قابل انعطاف طراحی و ارسال کنید.

ایمیل ها را شخصی سازی و امتحان کنید :

شخصی سازی و بومی سازی ایمیل ها ، حقیقتا جواب می دهند برای مثال اگر به سال 2014 برگردیم به ایمیل هایی برخورد می کنیم که نام دریافت کننده را در بخش سوژه استفاده می کرده اند.

ایمیل ها را از یک اکانت شخصی سازی شده ارسال کنید :

هیچ گاه از ایمیل آدرس noreply برای ارسال استفاده نکنید تعامل با مشتری را با شخصی سازی کردن آدرس ایمیلتان (دارای ایمیل آدرس صحیح در بخش from) تقویت کنید تا امکان پاسخگویی مشترکین به یک شخص واقعی وجود داشته باشد.

روزهای خاصی را برای ارسال ایمیل انتخاب کنید :

از ارسال ایمیل در روزهای وسط هفته جدا خودداری کنید دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه، روزهای محبوبی برای ارسال ایمیل هستند اما ممکن است کاربران انقدر ایمیل دریافت کرده باشند که ایمیل شما در میان آن ها به چشم نیاید اگر می خواهید بالاترین ضریب باز شدن ایمیل های تان را داشته باشید آن ها را در روزهایی مثل شنبه ها یا پنجشنبه ها ارسال کنید.

خودتان را با ایمیل آدرس هایی که توسط خودشان ثبت نام شده اند مشغول کنید نه آن هایی که خودتان وارد کرده اید :

زمانی که برای فردی که توسط خودش، ایمیلش را وارد سیستم شما نموده ارسال می کنید، امکان خواندن آن به نسبت کسانی که به اجبار ایمیل شان را وارد لیستتان کرده اید بسیار بالا خواهد بود و بالعکس این موضوع به این خاطر است که کسانی که خودشان ، ایمیل شان را وارد لیست شما کرده اند.

قصد اطلاع یافتن از آخرین اطلاعیه های شما را دارند و به همین دلیل فرم هایتان را تکمیل نموده اند و در نهایت به هیچ عنوان، لیستِ ایمیل خریداری نکنید. با این کار تنها به اعتبار خودتان ضربه می زنید و برای کسانی که نمی خواهند ایمیلی از شما دریافت کنند، ایجاد مزاحمت می نمایید.

اگر افراد در حال غیرفعال کردن ایمیل هایتان هستند زیاد نگران نباشید :

شما نمی توانید همیشه و در همه حال، همه را خوشحال نگه دارید. خوش شانس هستید که مشترکین خودشان ایمیل های شما را غیر فعال می کنند می توانست بدتر از این باشد و ایمیل های شما را در سیستم شان اسپم کنند خیلی نگران نباشید اما اگر این تعداد بالا رفت و روند صعودی داشت، تلاش کنید علت آن را بفهمید. شاید گیرندگان مشتاق هستند ایمیل های کمتری از شما دریافت کنند.

نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ

نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ   نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ  نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ  نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ   نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ  نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ  نکاتی مهم در ایمیل مارکتینگ
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا