رفتن به محتوای اصلی
رازهایی برای تبلیغات موفق

رازهایی برای تبلیغات موفق

رازهایی برای تبلیغات موفق

ما وقتی یک محصول را می خریم خرید خود را از طریق احساسات انجام می دهیم بعد از پایان فرایند خرید برای حمایت از خرید خود از طریق منطق به بررسی محصول می پردازیم ذات تبلیغات این نیست که از طریق آن ها ویژگی های محصول خود را برجسته نماییم بلکه باید  مزیت های محصولات خود را برجسته کنیم.

 

تبلیغات موفق همیشه باید بعنوان سرمایه تلقی شود نه هزینه :

شما فکر می کنید چکی که بابت تبلیغات پرداخته اید نوعی هزینه بوده است این در حالی است که باید تبلیغات را نوعی سهام تصور کنید شما وقتی پولی بابت سهام می پردازید، آن را هزینه محاسبه نمی کنید.

بلکه نوعی سرمایه گذاری بوده و شما برای رسیدن به بازده بیشتر این سرمایه گذاری را انجام داده اید. مرتبا بازار سهام را چک می کنید تا اگر سهام مربوطه بازدهی کم یا منفی داشت سرمایه خود را در سهام دیگری امتحان کنید. تبلیغات موفق برای کسب و کارتان نیز به همین شکل است دائما بررسی کرده و بازدهی آن را مورد ارزیابی قرار دهید

 

رسانه درست را برای تبلیغات انتخاب کنید :

صرفا معروف بودن یا پر خواننده بودن یک روزنامه مهم نیست شما باید بررسی کنید آیا مشتریان هدف شما آن روزنامه را مطالعه می کنند رسانه ای را برای تبلیغات انتخاب کنید که مخاطب آن مشتریان هدف شما هستند.

اگر رسانه ای را پیدا کردید که بخش عمده ای از بازار هدف شما مخاطب آن رسانه بودند، سعی کنید خیلی بیشتر از رقبا در آن رسانه سرمایه گذاری و محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید.

 

چه زمانی باید تبلیغات کنید :

در چه روز یا روزهایی باید تبلیغات انجام دهیم برای پاسخ به این سوال باید بازار هدفتان را بررسی کنید مشتریان هدفتان چه زمانی به خرید می روند چه روزهایی بیشترین فروش را دارید .

 

به عنوان مثال بعضی مشاغل مانند فست فود و رستوران که در اخر هفته بیشترین مراجعه کننده را دارند تبلیغات خود را در روز چهاشنبه منتشر می کنند به این ترتیب مشتریان فرصت بررسی و انتخاب آنها را برای اخر هفته خواهند داشت اگر نوع کسب و کار و مشتریان خود را بشناسید می توانید زمان مناسب تبلیغات را پیدا کنید.

رازهایی برای تبلیغات موفق

رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق  رازهایی برای تبلیغات موفق
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا