رفتن به محتوای اصلی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی

امروزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی تبدیل به یک مزیت شده زیرا سرمایه­ گذاری چندانی نمی­ خواهد ، فرد را از رفت و آمد روزانه به محل کار و روابط رئیس و مرئوسی نجات می­دهد و زمان کار کردن بطور کامل در­ اختیار او قرار می گیرد .

دنیای اینترنت آنقدر سریع تغییر می­کند که تغییرات یک سال آنلاین با پنج سال در دنیای واقعی برابر است. اما اصول راه ­اندازی کسب و کار اینترنتی و رشد یک تجارت آنلاین موفق به هیچ وجه تغییر نکرده است. اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید ، شایسته است این اصول را یاد گرفته و به کار ببندید. اگر تجربه­ ی کسب و کار اینترنتی برای خود یا دیگران را داشته­ اید ، بررسی نمایید و ببینید آیا گامی وجود دارد که از آن غفلت کرده­اید  ، یا انجام نداده اید؟ فراموش نکنید بیشتر شکست ها از اصول به ظاهرساده ­ای برمی­ آید که نادیده گرفته شدند.

اصول سه گانه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اصل شماره یک:

یکی از این اصول راه ­اندازی کسب و کار اینترنتی  این است که به سراغ کسب و کاری بروید که یک نیاز را برآورده کند. پس نخست به دنبال بازار باشید .

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اصل شماره دو:

دومین اصل راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که محتوای قابل فروش تولید کنید. یک تیتر جالب و وسوسه کننده بنویسید ، مشکلی را که محصول یا خدمت شما حل می­کند شرح دهید و با آن مخاطب را مجاب کنید که محصول یا خدمات شما به طور منحصر به­ فرد می ­تواند مشکلات افراد را حل کرده یا موجب بهتر شدن زندگی آنها شود . مانند مشتری فکر کنید و بپرسید ” در آن محصول یا خدمت چه فایده ای برای من وجود دارد؟” اعتبار خود را به عنوان حل کننده­ی این مشکل تعیین کنید. توصیف­ های مثبت از مشتریان قبلی که از محصول یا خدمت شما استفاده کرده ­اند، به عنوان گواه بیاورید. مزیت محصول یا خدمت برای مخاطب نشان دهید. به او پیشنهادهای وسوسه انگیز بدهید (مثلا این محصول تا ساعت ۱۴ فردا ۱۰ درصد تحفیف دارد !) گارانتی بدهید و بلافاصله مخاطب را به

کانال­ های فروش راهنمایی کنید (به عنوان مثال برای خرید کلید سبز را فشار دهید یا برای خرید به شماره …..تماس بگیرید.)

در اینجا بخوانید: بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اصل شماره سه:

سومین اصل در راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که باید پسندیده شوید! باید محتوای جالب توجه بسازید. پس از رنگ ، فونت ،گرافیک ،طراحی ، ویدیو .موسیقی مناسب استفاده کنید . کمتر از پنج ثانیه زمان دارید که توجه مخاطب را به خود جلب کنید .

در راه ­اندازی کسب وکار اینترنتی خود موفق باشید!

Chelsero

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا