رفتن به محتوای اصلی
روش های تبلیغات در اینستاگرام

روش های تبلیغات در اینستاگرام

روش های تبلیغات در اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی کمک بسیاری در شناساندن برندها به مخاطبان دارند شرکت های بسیاری توانسته اند توسط اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهند و مخاطبان بسیاری را جذب خود کنند ولی باید دانست بازاریابی اینترنتی نیز روش ها و اصول مخصوص به خود را دارد که می توان با دانستن آنها در کسب و کار خود موفق تر بود .

 

در اینجا نکاتی را برای گسترش برندتان در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به شما می گوییم و ما فرض می کنیم که شما یک حساب تجاری در اینستاگرام برای خود درست کرده اید .حال ببینیم چه پست هایی را می توانید بگذارید.

.

پست های تصویری :

شایع ترین نوع پست در اینستاگرام یک پست تصویری است. سعی کنید عکس های متنوعی انتخاب کنید بهتر است برند شما همراه با فرهنگ و شیوه ی زندگیتان به مخاطب معرفی شود .می توایند عکس هایی از پشت صحنه و نحوه ی کار شما با مخاطب نیز تهیه کنید.

 

بیش از حد از محصولات خود عکس پست نکنید. کاربران اینستاگرام به دنبال پست های واقعی از برند ها هستند نه تبلیغات آشکار. به عنوان مثال در پروفایل برند نایک عکس هایی از محصولات آن شرکت است .اما در اکثر آنها تصاویری از ورزشکارانی است که برند نایک را استفاده می کنند یا مکان ها و رویدادهایی که این برند در آن دیده شده است.آنها بیشتر روی شخصیت برند تمرکز کرده اند و با این روش مخاطبان خود را جذب می کنند.

شما می توانید از عکس های پشت صحنه در پست های خود استفاده کنید این پست ها به گونه ای طراحی شده اند تا یک نگاه اجمالی به بخش هایی از کسب و کار یا برند بیاندازند که مشتری به طور معمول آن را نمی بیند .
شما می توانید از عکس کارمندان خود برای اعتباردهی برند و محتوای خود استفاده کنید. از این طریق مخاطبان نه تنها جذب برند شما می شوند بلکه احساس صمیمیت بیشتری با شما و همکاران شما پیدا می کنند.

.

پست های آموزشی :

این پست ها می توانند آموزشی سریع درباره ی چگونگی انجام یا ساخت چیزی باشند. شما برای این کار می توانید از عکس یا ویدئوهای کوتاه استفاده کنید. مخاطبان از آموزش های کوتاه استقبال می کنند  پس می توانید با این روش مخاطبان خود را حفظ کنید.

.

پست های تاثیر گذار :

در این پست ها می توایند از افراد شناخته شده یا مکان های شناخته شده برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید برای مثال نشان دهید که شخصی معروف از محصول شما استفاده می کند این امر نه تنها مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه فالوورهای زیادی را از طریق آن شخص به شما متصل می کند.

.

پست های انگیزشی :

یک پست انگیزشی معمولاً شامل یک تصویر ساده است که با نوعی متن نوشتاری و یا نقل قول در بالای صفحه ترکیب می شود. این پست ها می توانند یک راه عالی برای تشویث مخاطبان شما و تقویت ارزش های برند شما باشند.

/

محتوای کاربران را پست کنید :

شما می توانید محتوایی که توسط طرفداران یا فالوورهای شما تهیه شده است و به نوعی به برند شما مرتبط می گردد را در صفحه ی اینستاگرام خود پست کنید. می توانید از عکس ها و پست هایی استفاده کنید که شما در آنها تگ شده اید یا از هشتگ شما در آنها استفاده شده است .

تصاویری را انتخاب کنید که کیفیت بالاتری دارند و برند شما را به خوبی نشان می دهند.این امر نه تنها باعث می شود کسی که اولین بار آن را پست کرده ، احساس خوبی پیدا کند بلکه نشان می دهد شما به مشتریان خود اهمیت می دهیدو به آنها توجه دارید .

.

پست های خبرنگاری :

به نظر می رسد که امروزه برای هر موضوعی روز به خصوصی در تقویم قرار داده اند مانند روز خواهر برادرها یا روز بستنی و … در این روزها شبکه های اجتماعی پر از پست های تبریک می شوند.شما نیز می توانید در آن شرکت کنید . پست های خبرنگاری یک راه عالی برای ارسال محتوای طنز آمیز است.

با توجه با آنچه گفته شد می بینید که تصاویر نقش مهمی در جذب مخاطبین دارند اما متنی که شما برای تصاویر خود انتخاب می کنید نیز حائز اهمیت است. متن اینستاگرام شما می تواند ۲۲۰۰ کاراکتر باشد در صورتیکه این عدد در توییتر ۱۴۰ کاراکتر است سعی کنید محتوایی را بنویسید که مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد .

 

نکته ی مهم این است که باید بدانید مخاطبان قبل از باز کردن محتوای کامل ۳تا۴ خط از آن را می توانند بخوانند ، پس چند خط اول شما باید به گونه ای باشد که مخاطب برای خواندن کل محتوا تشویق شود.

روش های تبلیغات در اینستاگرام

روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام  روش های تبلیغات در اینستاگرام
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا