رفتن به محتوای اصلی
آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل

آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل

آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل

در قدم اول تبلیغ نویسی حرفه ای ، شما باید بدانید برای چه کسی قرار است بنویسید به نمایندگی از تمام افرادی که میخواهید برای آنها ایمیل بفرستید ، یک فرد را تصور کنید که بیشتر ویژگی های مشترک افراد لیست شما را داشته باشد .

حتی می توانید برای این فرد نمونه اسمی هم در نظر بگیرید به این فکر کنید که فرد نمونه شما چه کار هایی انجام می دهد و چه مسائلی برای او پر اهمیت هستند و احساسات او چگونه است و او چند سال دارد؟ قبلا از شما چه چیزهایی خریده و چرا ؟

هرچه از این فرد نمونه که می توان گفت میانگین افراد جامعه شماست ، اطلاعات بیشتری داشته باشید ، متن هدفمند تر ، مرتبط تر و تاثیر گذار تری خواهید نوشت.

.

 ارزش های کسب و کارتان را تشخیص دهید :

ارزش کسب و کار شما ، توسط شما در ذهن مشتری ساخته شده است قطعا شما نسبت به رقبایتان دارای مزیت هایی هستید و برای اینکه بدانید ارزش های کسب و کار شما کدامند باید به این سه پرسش پاسخ دهید :

چرا مشتری محصولات شما را خریداری می کند و خرید از شما برای مشتری چه منفعتی دارد؟

چرا مشتری خرید محصول از شما را به خرید از سایر رقبای در دسترس ترجیح می دهد؟

تفاوت های کلیدی کسب و کار یا محصول شما با رقبا چیست که مشتری ترجیح می دهد از شما خرید کند؟

.

پیشنهاد فروش منحصر به فرد :

هرچه از رقابت های معمول موجود در بازار فاصله بیشتری داشته باشید ، شانس اینکه بتوانید نظر مخاطب را جلب کنید بیشتر خواهد بود ، منظور اینست که سعی کنید پیشنهادی بدهید که دیگر رقبایتان نتوانند چنین پیشنهادی ارائه کنند .

با این کار شما مالک قسمتی از بازار خواهید شد و مادامی که رقبایتان نتوانند چنین پیشنهادی ارائه کنند ، در آن قسمت از بازار برای شما رقیبی وجود ندارد هرچه پیشنهاد شما برای مخاطب اساسی تر و مهم تر باشد سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص می دهید.

.

هدف خود را مشخص کنید :

هدف از ارسال این ایمیل چیست : شما انتظار دارید مخاطب بعد از خواندن این ایمیل چه عکس العملی نشان دهد شما باید قبل از شروع نوشتن، پاسخ این سوالات را به صورت واضح برای خودتان مشخص کنید اگر پاسخ این سوالات برای شما واضح نیست مسلما برای مخاطب نیز به هیچ وجه واضح نخواهد بود و ممکن است نتیجه مورد انتظار را کسب نکنید.

.

یک عنوان موثر برای ایمیل انتخاب کنید :

مهم ترین عاملی که می تواند باعث شود ایمیل شما خوانده شود یا اصلا باز نشود، عنوان یا Subject ایمیل است به هیچ عنوان سعی نکنید قبل از ارسال ایمیل و بدون تفکر کافی صرفا یک عنوان برای ایمیل خود انتخاب کنید و ایمیل را ارسال کنید.

دقت کنید زمانی متن ایمیل اهمیت پیدا می کند که ایمیل باز شده باشد و زمانی ایمیل باز می شود که شما عنوان و خلاصه مناسب برای ایمیل خود طراحی کرده باشید.

عنوان ایمیل باید مخاطب را وادار کند که ایمیل را باز کند تا از محتوای آن باخبر شود عنوان ایمیل شما باید در مورد محتوای ایمیل شما باشد و مخاطب را برای بازکردن ایمیل هیجان زده کند سعی کنید عنوان ایمیل کمتر از ۵۰ کارکتر داشته باشد تا کاربر همیشه هنگام مرور INBOX متوجه آن شود.

.

یک تیتر جذاب برای ایمیل خود در نظر بگیرید :

عنون و خلاصه مناسب باعث می شود تا ایمیل باز شود. زمانی که ایمیل شما باز شد تیتر شما می تواند کاری کند که مخاطب متن ایمیل شما را بخواند تیتر باید به صورت واضح به مخاطب بگوید متن ایمیل شما در مورد چه چیزی است و شما می خواهید چه چیزی را با مخاطب در میان بگذارید.

تیتر ایمیل باید به گونه ای جذاب باشد که مخاطب متن ایمیل شما را با دقت کافی و تا انتها بخواند.

.

به مشتری اطمینان بدهید :

در نوشتن عناوین و متون ایمیل خود از کلمات قاطعانه و مصمم استفاده کنید و از به کاربردن کلمات و عباراتی مانند شاید ، ممکن است ، امیدوارم اینگونه بشود ، احتمال دارد و … در توصیف محصول خود بپرهیزید.

مخاطب باید بداند با استفاده از محصولات شما چه چیزی بدست می آورد نه اینکه چه چیزی ممکن است بدست بیاورد شما زمانی می توانید مشتریان را برای استفاده از محصولاتتان متقاعد کنید که خود به قابلیت های محصولتان ایمان داشته باشید.

.

 نظرات مشتریان را نقل کنید :

در تبلیغ نویسی حرفه ای سعی می شود ادعا های تبلیغاتی با استفاده از نظرات مشتریان تایید شوند تا مخاطب اعتماد بیشتری پیدا کند اگر نقل قول هایی از مشتریان دارید که می توانید در ایمیلتان استفاده کنید .

سعی کنید یک نقل قول کوتاه و موثر از مشتریان انتخاب کنید و آن را در ایمیلتان استفاده کنید استفاده از نظرات مشتریان می تواند اعتبار کمپین تبلیغاتی شما را افزایش دهید .

هرچه فرد صاحب نظر برای جامعه هدف شما سرشناس تر باشد اعتبار کسب و کار و محصول شما نیز افزایش می یابد. در صورت امکان سعی کنید علاوه بر نام فرد ، مواردی مانند عکس ، موقعیت ، شغل و شهر را در کنار نقل قول ذکر کنید.

آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل

آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل  آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل  آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل  آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل  آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل  آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل  آشنایی با تبلیغ نویسی در ایمیل
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا