رفتن به محتوای اصلی
روش های تحلیل کسب و کار

روش های تحلیل کسب و کار

روش های تحلیل کسب و کار

اولین و مهم ترین گام ایجاد یک پروفایل قوی است داشتن یک صفحه پروفایل مناسب می تواند کلیدی باشد برای استراتژی قوی در لینکدین پروفایل شما در اینجا نمایه ایست که شما را به دیگران توسط آن معرفی می کند پس شما باید بهترین نمایه را از خودبرای برقراری ارتباط و شبکه قوی با مخاطب ارایه دهید اولین گام انتخاب عکس پروفایل است.

اگر استفاده اولیه شما از پروفایل لینکدین برای کسب و کارتان یا در ارتباط با فروش بوده پس دیگر نیازی به ارسال تاریخچه کسب و کارتان ندارید اگر شما بدنبال کار هستید، داشتن رزومه شغلی قوی می تواند خیلی کمک کننده باشد.

اما این موضوع وقتی شما برای ارتباط با مشتری می خواهید از لینکدین استفاده کنید فرق می کند پس لیست مهارت هایتان را محدود کنید به یک لیست که تنها مربوط به موقعیت های فروش شماست.

شما قطعا باید لیستی از هر یک از مهارت هایی که دارید و مرتبط با مشتریان شماست در دسترس آن ها قرار دهید برای مثال اگر شما در کار فروش تجهیزات پزشکی هستید، لیستی از خدمات و نحوه ارایه آن ها را تهیه کنید و به نمایش بگذارید.

عنوان پروفایل شما می تواند چیزی فراتر از عنوان شغلی شما باشد. سعی کنید در استفاده از کلمات کلیدی این را در نظر بگیرید که مخاطبان و مشتریان بالقوه شما چه عبارتی را جستجو خواهند کرد.

زمانی که عنوان شغلی شما مبهم یا گمراه کننده است این کار بسیار مهم است با این وجود فقط عنوان پیج خود را با کلمات کلیدی اشغال نکنید زیرا بازدیدکنندگان پیج شما انسان ها هستند نه ربات ها خلاصه پروفایل این شانس را به شما می دهد تا کمی از شخصیت خود را برای مخاطبان آشکار کنید،

این بخش یعنی خلاصه نویسی، فرصت خوبیست تا راجع به اهدافتان چیزهایی که بدست آورده اید بخصوص افتخاراتتان سرگرمی هایتان، خانواده و هرچز دیگری که علاقه دارید، صحبت کنید.

هدف در اینجا این است که کمی مسایل شخصی راجع به خودتان بیان کنید به طوری که افراد را علاقه مند کنید شما را پیگیری کنند اگر شما وبلاگ دارید لینک آن را در انتهای پروفایل خود اضافه کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که گروه های لینکدین در پروفایل شما نمایش داده شود یا نه فقط گروه هایی را نمایش دهید که تصویری را که شما می خواهید ایجاد و منعکس می کنند. لیست را کوتاه نگه دارید چون نمی خواهید پروفایل شما نامرتب و شلوغ دیده شود توصیه های افراد با تجربه برای قوی تر کردن پروفایل می تواند اثر گذار باشد.

آن ها می توانند شما را راهنمایی کنند که چه مسیری را بروید و چه چیزی را در پروفایل خود بگذارید که ازنظر مخاطبان ارزشمند باشد. شما می توانید از فروشنددگانی که قبلا در لینکدین بوده اند و رشته کاری مشابه دارند توصیه هایی بگیرید. علاوه بر این اگر شما در لینکدین سابقه دار و با تجربه هستید، می توانید به بار اولی ها پیشنهاداتی داشت باشید.

زمانی که پر کردن پروفایلتان به اتمام رسید، با دقت و خط به خط چک کنید تا مطمئن شوید تمام آنچه که می خواستید را ذکر کرده اید دقت کنید که غلطام لایی نداشته باشید.

لینک هایی که مورد استفاده قرار داده اید را بررسی کنید تا اشکالی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که پروفایل شما مدام باید بروزرسانی شود. در صورتی که دستآورد جدیدی کسب کردید.

به لیست اضافه کنید لینک هایی که قرار داده اید را بررسی کنید که هنوز فعال هستند یا نه مطالبی که در گذشته گذاشته اید بررسی کنید و دوباره مطالعه کنید که آیا همان مفهومی که می خواستید را دارا هستند.

وقتی پروفایل شما سرو سامان داده شد، حال وقت آن است تا شروع به برقراری ارتباط کنید لینکدین این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پروفایلتان را برای بازدید کنندگان باز بگذارید و یا اینکه ببندید شما باید همیشه سعی کنید پروفایلتان برای همه نمایش داده شود داشتن یک لیست قابل ملاحظه از مخاطبین، باعث می شود مخاطبان جدید بیشتری را جذب کنید.

اگر لیست شما به شکل غافلگیر کننده ای رشد کرد می توانید از گزینه ی فیلترینگ در لینکدین استفاده کنید تا لیست مخاطبان را کمتر کنید به درستی ارتباط برقرار کنید انتخاب کردن افراد درست یعنی کیفیت بهتر از کمیت است بهتر است لیست شما شامل افراد مرتبط و مفید باشد تا اشخاصی تصادفی.

برقراری ارتباط با مدیران سطح بالا باید در اولویت شما باشد نه تنها وجود این افراد به عنوان عضو در پروفایل شما ارزشمند است بلکه از طریق ارتباط با این افراد، شما می توانید با شبکه های دیگری که با آن ها مرتبط هستند نیز ارتباط برقرار کنید.

هرگاه دعوت نامه ای ارسال یا دریافت می کنید هوشیار و حرفه ای عمل کنید.اگر شما برای شخصی که اصلا نمی شناسید دعوت نامه بفرستید احتمالا قبول نخواهد کرد. هر چه شخص مهم تر باشد.

این رفتار از او بیشتر دیده خواهدشد. به هر ارتباط به عنوان یک مشتری هدف نگاه کنید شما اول باید برای افراد توضیح دهید که محصول شما چه مزایایی دارد و بعد درخواست خرید کالایتان را برای آن ها بفرستید.

هنگام پذیرش دعوت نامه ها دقت داشته باشید که مخاطبان آینده شما، شما را بر اساس همین لیست موجود اعضا برای عضویت رد صفحه شما، قضاوت خواهند کرد.پس هرچه از ارتباط های بی مورد دوری کنید، بیشتر به نفع شما خواهد بود.

مجددا تاکید می کنم تا جایی که می توانید سعی کنید با افراد سطح بالاتر ارتباط برقرار کنید و در نهایت همه انرژی خود را یکباره برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود نگذارید و بعد به یکباره رهایش کنید.

شما هدفی دارید اگر مخاطبان را نادیده بگیرید فرصت های آینده را از دست خواهید داد حداقل گاهی پیامی به مخاطبان بفرستید تا برای آن ها یادآوری شوید به طور مثال کارت تبریک الکترونیکی برای تولدشان ارسال کنید.

روش های تحلیل کسب و کار

روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار  روش های تحلیل کسب و کار
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا