رفتن به محتوای اصلی
مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی

سازمانی که پیگیری استراتژی بازاریابی پارتیزانی را انتخاب می کند به این مسئله آگاه است که بازاریابی یک فرایند و نه یک رویداد است که یک حمله بازاریابی گام به گام را مطرح می سازد که به پارتیزان کمک می کند تا جنگهای واقعی را برای تولید سود برنده شود.

بازار را جستجوکنید : این امر درگرو جستجوی بازار، محصول ، خدمت ، گزینه های رسانه ای ، رقابت ، مشتریان ، تکنولوژی ، مزیتهایی که می تواند حاصل سازد و ترکیب شدن با شرکای بالقوه بازاریابی است.

فهرستی از سودها و مزیتها بنویسید : فهرستی از مزیتهایی را که شرکت ارائه می کند، ایجادکنید این کار شامل دعوت کردن مشتریان به بحث و مشارکت در تکمیل فهرست با ذکر مزیتهایی است که شرکت قبلا آنها را مزیت تلقی نکرده بود و با این فهرست شرکت مزیت رقابتی خود را تعریف می کند این ویژگی منجر به اتخاذ تصمیمات در مورد سیاست اصلی برنامه بازاریابی می شود.

حربه های بازاریابی را که شرکت در حملات خود به کار خواهد گرفت انتخاب کنید : در مورد ترتیب و اولویت بکارگیری و اجرای این حربه ها تصمیم گیری کنید چه کسی مجری خواهد بود و حربه ها را پیگیری خواهدکرد و تاریخ دقیق اجرای هر حربه چه زمانی خواهدبود.

 

برنامه بازاریابی طراحی کنید : بر اهداف خاص بازاریابی شرکت جهت دستیابی تمرکزکنید مشتمل بر استراتژی های خلاقی که به طور اجمالی برای ارسال پیام به بازارهای هدف به کارگرفته می شوند.

 

یک تقویم پارتیزانی ایجاد کنید : تصمیم گیری و اجتناب از حوادث از این طریق آسانتر خواهد شد.

اصلاحات و تنظیماتی را با شرکای بازاریابی به شکل ترکیبی اعمال کنید : این کسب و کارها با شرکا می توانند به تجارت از ازطریق افزایش عرضه بازار ضمن به اشتراک گذاشتن هزینه های بازاریابی کمک کنند.

حمله بازاریابی پارتیزانی را بااجرای حربه ها آغاز کنید هیچ دلیلی برای اجرای یکباره همه حربه ها وجود ندارد حمله راباسرعتی مناسب هم از لحاظ هیجانی و هم از لحاظ مالی اجرا کنید.

حمله را حفظ و پشتیبانی کنید : حمله با عمل آنی و کوتاه نتایج آنی ارائه می دهد و حمله را ارزیابی و سنجش کنید سنجش اثربخشی بازاریابی امری حیاتی است و اگر سازمانی آمارو ارقام را به اطلاعات بدل کند می تواند اثربخشی بودجه بازاریابی را چند برابر کند.
حمله را در کلیه حوزه ها و زمینه ها بهبود بخشید پیام ، انتخاب رسانه ، حربه هاوبودجه را بهبود بخشید. هرگز تغییر و تحول ایجاد نکنیددر عوض بهبود هایی را صورت دهید.

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی  مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی  مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی  مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی  مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی  مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی  مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی
Web Master

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا