رفتن به محتوای اصلی
بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای

همه چیز درباره بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای

بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای می‌تواند شما را به اهداف تجاری‌ مجموعه نزدیک‌تر کند. اما حرفه‌ای بودن موضوع مهمی است که بسیاری از کسب و کارها به آن اهمیت نمی‌دهند، استفاده از روش‌های درست است. این موضوعی است که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

بازاریابی تلفنی قبل از تماس

فراموش نکنید که بازاریابی حرفه‌ای پیش از تماس گرفتن شما شروع می‌شود. درست از زمانی که شروع به جمع‌آوری شماره‌ها می‌کنید. روش‌هایی که برای جمع‌آوری لیست شماره تلفن انتخاب می‌کنید، اهمیت زیادی دارد. به هیچ وجه از لیست‌های آماده استفاده نکنید. به یاد داشته باشید لیستی که در زمان طولانی‌تر اما توسط خودتان جمع‌آوری شود، خیلی بیشتر از لیست‌های از پیش آماده ارزش دارد. در نظر بگیرید که این لیست‌ها به چند نفر دیگر نیز ارائه شده است و مخاطبان آن از تماس‌های بازاریابی خسته‌اند. همچنین شما نمی‌دانید که مخاطبان این لیست‌ها چه کسانی هستند. بنابراین نمی‌توانید آن‌ها را بشناسید و برای مکالمه با آن‌ها برنامه داشته باشید. اصلا نمی‌دانید که آن‌ها در بازار هدف شما قرار دارند یا خیر.

از اینجا بخوانید:در بازاریابی تلفنی چه بگوییم؟

بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای هنگام تماس

اصل ماجرا از زمانی آغاز می‌شود که با مخاطبان خود تماس بگیرید. ارتباط‌سازی اولیه در بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای از همان زمانی آغاز می‌شود که هر فردی جواب تلفن شما را می‌دهد. سعی کنید ارتباطی صمیمانه برقرار کنید. به این موضوع توجه کنید که کدام یک از ویژگی‌های محصولات یا خدماتتان برای فردی که با او صحبت می‌کنید، اهمیت بیشتری دارد. سعی کنید همان نیاز را برای او پررنگ‌تر کنید. سپس پاسخ نیاز را با استفاده از خدمات خود به مشتری ارائه دهید. سعی کنید تماس تلفنی را بیش از حد طولانی نکنید.

بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای

بازاریابی تلفنی بعد از تماس

اگر با هر یک از اعضای لیست فقط یکبار تماس بگیرید، بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای انجام نداده‌اید. سعی کنید هنگام صحبت راهی برای تماس دوباره خود باز کنید. برای تماس تلفنی بعد با مخاطب خود قرار بگذارید. موضوع تماس بعدی را نیز به اطلاع او برسانید.

سعی کنید لیست خود را روی کاغذ یادداشت کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز در مورد هر تماس را روبروی شماره و نام فرد بنویسید. حتما زمان تماس بعدی و موضوع تماس را یادداشت کنید تا در روزهای بعدی به یاد داشته باشید. با رعایت این نکات جزئی می‌توانید بازاریابی تلفنی حرفه‌ ای انجام دهید.

Chelsero

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا